Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 2. juli 2011

Jeg sendte en ny e-post angående navneendring




Gmail - Ny oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Påminnelse/Fwd: Søknad om å endre navn til Erik Løvenbalk Ribsskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Ny oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Påminnelse/Fwd: Søknad om å endre navn til Erik Løvenbalk Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jul 2, 2011 at 9:31 PM




To:
skattmidt@skatteetaten.no






Hei,

jeg sendte en oppdatering om at jeg heller ville velge 'Ribsskog-Adeler'.

Men jeg kjenner en Løvenskiold, fra militæret.

Så jeg tror jeg heller tar med Løvenbalk og.


Så da blir det 'Erik Løvenbalk Ribsskog-Adeler', tenkte jeg.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/6/23
Subject: Re: Klage/Fwd: Påminnelse/Fwd: Søknad om å endre navn til Erik Løvenbalk Ribsskog

To: Skatt Midt-Norge - fellespost <skattmidt@skatteetaten.no>


Hei,

takk for Deres svar!

Jeg sender nå ferdig utfylt søknad om navneendring, til Erik Løvenbalk Ribsskog, med to vedlegg.


Dette skal vel egentlig til Larvik/Skatt Sør, siden jeg er folkeregistrert der.


(Men jeg bor i Liverpool, som en slags flyktning, må jeg vel si).

Men jeg sender dette til dere, siden dere opplyste meg om det aktuelle skjemaet, som jeg sender.


Håper dette er i orden!


Mvh.

Erik Ribsskog


2011/6/23 Skatt Midt-Norge - fellespost <skattmidt@skatteetaten.no>




Hei



Dersom du skal endre navn, må du fylle ut
skjemaet ”Melding om endring av navn” og sende dette til
Skatteetaten.


Skjemaet finner du på skatteetaten.no
eller du får det ved henvendelse til nærmeste skattekontor.




Med hilsen


Maj Sveås


Seniorkonsulent


Publikumservice

Skatt Midt-Norge

Telefon: 800 80 000











Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 22. juni 2011 21:14

Til: Skatt Midt-Norge - fellespost

Emne: Klage/Fwd: Påminnelse/Fwd:
Søknad om å endre navn til Erik Løvenbalk Ribsskog




Hei,






jeg får sende om det her til Skatt Midt-Norge, siden Ribsskog er et
trøndersk navn, og Skatt Sør ikke svarer.






Det gjelder at jeg vil ha Løvenbalk som mellomnavn, etter min mor Karen
Ribsskog, som var etter Heegaard, Nyholm, Fog, Foss og så Løvenbalk, etter sin
mor, Ingeborg Ribsskog.






Det virker kanskje litt rart, å ta det navnet, som er på 'spinnesiden', men det
er visst vanlig i Danmark.






Jeg har sett at både Mette Løvenbalk Thygesen og Anders Løvenbalk Kircheiner,
har gjort dette.






Og når en tysk slekt kan bruke det nordiske Løvenbalk, da kan vel en med
trøndersk etternavn også gjøre det.



Løvenbalk var nemlig etter Kong Christoffer II av Danmark, og han var etter
Odin og Plantagenet og faraoene og Karl den Store og noen konger av Israel osv.







Men jeg mener det, at når han var etter Odin, da er Løvenbalk også et
nordisk navn, og da kunne jeg hatt det som mellomnavn, for å markere at jeg er
etter adelige/kongelige, tenkte jeg, siden jeg har overhørt i Oslo, i 2003 og
2004, at jeg er forfulgt av 'mafian' og har måttet flykte til England, etter et
mordforsøk i Kvelde, i 2005.






Da hadde jeg kanskje blitt mindre tullet med, hvis jeg hadde hatt et adelig
mellomnavn, tenker jeg.







På forhånd takk for eventuell hjelp.






Mvh.



Erik Ribsskog









---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/6/6

Subject: Påminnelse/Fwd: Søknad om å endre navn til Erik Løvenbalk Ribsskog

To: skattsor@skatteetaten.no





Hei,






jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender
en påminnelse om dette.






Håper dette er i orden!



Mvh.






Erik Ribsskog






---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/12/8

Subject: Søknad om å endre navn til Erik Løvenbalk Ribsskog

To: skattsor@skatteetaten.no





Hei,






min mormor, Ingeborg Ribsskog, som døde ifjor sommer, var
etter noen danske konger og Karl den Store, Odin, Cleopatra og Kong Salomon,
osv., gjennom Heegaard, Nyholm, Fog, Foss og Løvenbalk.






Løvenbalkene var visst fra Kong Christoffer II av Danmark og en jomfru Lunge,
som var en adelsslekt.






Men de var visst ikke gift.






Så det er kanskje ikke riktig å skryte så mye, som om de hadde vært gift.






Men jeg merker at jeg ikke får rettighetene mine, fra politiet, etter at jeg
ble forsøkt myrdet, i Larvik, i 2005, og etter at jeg overhørte i Oslo, i 2003,
at jeg var forfulgt av 'mafian', som jeg ikke skjønner nøyaktig hvilken mafia
som menes med.







Men, jeg har lest at Løvenbalk-slekten er utdødd, på sverdsiden.






Men jeg ser på Facebook, at mange kaller seg Løvenbalk, som mellomnavn, i
Danmark.







Antagelig for å markere at de er etter Odin og kong Salomon
og Karl den Store og Willhelm erobreren osv.






Og da vel kanskje blir utsatt for en del misunnelse?







Så jeg tenkte det, at hvis jeg bytter navn, (som de jeg så
på Facebook, i Danmark), til Erik Løvenbalk Ribsskog, og bruker Løvenbalk som
mellomnavn, etter min 10 x tippoldemor, Maren Pedersdatter Thøgersen Løvenbalk.







Håper dette er i orden, og sender med link til mitt
slektstre, på MyHeritage.






Mvh.






Erik Ribsskog






PS.






Her er link til slektstreet, (bare søk på Løvenbalk):
































3 attachments
img070.jpg
651K
img071.jpg
529K
img072.jpg
220K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter