Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 5. juli 2011

Jeg sendte en ny e-post til ICA




Gmail - Fw: Problemer med personalarkiv










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Fw: Problemer med personalarkiv











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 5, 2011 at 3:17 PM




To:
kristine.myhre@ica.no






Hei igjen,

forresten, det stod vel i 'Rimi-nytt' at jeg vant Rimi Gullårer, som butikksjef, Rimi Langhus, for andre halvår, 2001.

Kanskje dere kunne være så snille og funnet det der, siden dere ikke har brevet jeg fikk fra Stein Erik Hagen da jeg vant det konkurransen?


Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/7/5
Subject: Re: Fw: Problemer med personalarkiv
To: kristine.myhre@ica.no


Hei,

ja, jeg kan godt få en arbeidsbekreftelse.


Jeg synes forresten det er rart at dere ikke har de andre papirene.

Hva kan dette komme av?

Kanskje dere har noen andre kursbevis, eller lignende, i mappa mi, som dere kan sende?


Mvh.

Erik Ribsskog


2011/7/5 <kristine.myhre@ica.no>



Hei.



Vi har dessverre ikke noe kopi av de
dokumentene du ber om i din mail. Dette er også dokumenter som vi ikke
er pålagt å oppbevare i våre arkiver. Hvis du ønsker en arbeidsbekreftelse
på dine ansettelsesforhold hos oss kan jeg få utarbeidet dette. Attest
er det kun den nærmeste leder som kan utforme.




Gi beskjed hvis du ønsker en slik arbeidsbekreftelse.





------------------------------------

Ha en fin dag!!



Med vennlig hilsen:

Kristine Myhre

HR-Konsulent, ICA Norge

HR-Service

22891849










Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

05.07.2011 12:07







To

kristine.myhre@ica.no

cc



Subject

Re: Fw: Problemer med personalarkiv














Hei,



personnummeret mitt er 250770 30568.



(Min ny adresse i England er forresten:



Erik Ribsskog


Flat 3

5 Leather Lane

Liverpool

GB-L2 2AE

Storbritannia



I tilfelle dere trenger den.



Dere kan eventuelt også bare scanne dokumentene og maile dem hvis det er
enklere).




Bare kontakt meg hvis dere trenger noe mer informasjon.



Mvh.




Erik Ribsskog





2011/7/5 <kristine.myhre@ica.no>



Hei Erik.




Må be deg om å sende oss fullt personnummer slik at vi kan se om
vi får søkt deg opp i våre systemer.



------------------------------------

Ha en fin dag!!



Med vennlig hilsen:

Kristine Myhre

HR-Konsulent, ICA Norge

HR-Service

22891849




----- Forwarded by Kristine Myhre/KRM00/ICA/NO/ICA on 05.07.2011 09:19
-----




Inkommande e-post 04.07.2011 12:00.







Till


hrservice@ica.no




Kopia




Dold kopia







Från


Tina Mjørud/TMJ00/ICA/NO/ICA




Ärende


Fw: Problemer med personalarkiv


Brevtext




Tar dere tak i dette? Vennligst svar kunden direkte og ikke via meg.




Med vennlig hilsen


Tina Mjørud


ICA Customer and Store Service Department Norway


Telefon direkte: +47 22 89 18 09


----- Forwarded by Tina Mjørud/TMJ00/ICA/NO/ICA on 04.07.2011 11:58 -----





Inkommande e-post 04.07.2011






























Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>




2011-06-30 23:27



To:
ica@ica.se


cc:
post@arbeidstilsynet.no


Subject: Problemer
med personalarkiv












Hei,



jeg ser i Aftenposten.no at mange på ICA's hovedkontor, i Norge, på Sinsen,
har fått sparken:



http://www.aftenposten.no/okonomi/article4160852.ece




Kanskje de som tuller med meg der, har fått sparken, tenker jeg nå.



Så jeg prøver igjen.



Kan dere være så snill å sende meg fra min mappe i personalarkivet:



- Kopi av brev fra Stein Erik Hagen, som jeg fikk da jeg vant Rimi Gullårer,
som butikksjef, Rimi Langhus, andre halvår 2001.



- Kopi av kursbevis, (som f.eks. kurs i praktisk butikkledelse og arbeidsrett
for butikksjefer holdt av Jon Bekkevoll i 2001 vel).



- Attest for at jeg har jobbet fire år som butikksjef i Rimi, på Rimi Nylænde,
(1998 til 2000), Rimi Kalbakken, (2000 til 2001) og Rimi Langhus (2001
og 2002). Og at jeg jobbet seks år som assistent og aspirant/låseansvarlig,
og at jeg jobbet til sammen fra jula 1992 til høsten 2004, i Rimi, i en
rekke forskjellige stillinger og butikker, i Oslo og Follo.



Driver også å prøver å få LO til å ta arbeidssaken min mot ICA, for jeg
ble tullet med av distriktsjef Fjellhøy, med flere, som butikksjef, så
mye at jeg måtte slutte, syntes jeg.



Så sender kopi til LO.



Og til Arbeidstilsynet, som Jussbuss har anbefalt meg å kontakte, for å
få dere til å sende disse papirene, (men som ikke svarer).



Håper dette er i orden!



Mvh.



Erik Ribsskog










ATTENTION:


This e-mail may contain confidential information that is intended solely
for the addressee. If you are not the intended recipient, you should delete
this message and are hereby notified that any disclosure, copying, or distribution
of this message, or the taking of any action based on it, is strictly prohibited.













ATTENTION:

This e-mail may contain confidential information that is intended solely
for the addressee. If you are not the intended recipient, you should delete
this message and are hereby notified that any disclosure, copying, or distribution
of this message, or the taking of any action based on it, is strictly prohibited.










ATTENTION:

This e-mail may contain confidential information that is intended solely
for the addressee. If you are not the intended recipient, you should delete
this message and are hereby notified that any disclosure, copying, or distribution
of this message, or the taking of any action based on it, is strictly prohibited.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter