Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 29. juli 2011

Jeg sendte en ny e-post til Kilroy Education




Gmail - RE: Email request: Utenlandsstudier










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




RE: Email request: Utenlandsstudier











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jul 29, 2011 at 5:03 PM




To:
Siv-Ellen Østengen <sios@kilroy.no>






Hei,

dere het noe på tre bokstaver da, i 2004.

(Jeg husker ikke nøyaktig hva det var igjen).

Men ettersom jeg har forstått, så er det snakk om samme firma.


Det er litt rart hvis dere ikke har noe om meg, i systemene deres, for det var dere som skaffet meg plassen, ved University of Sundeland, høsten 2004.

Jeg dro innom deres kontoret, ved siden av McDonalds der, i Nedre Slottsgate, heter det vel, (det er den avdelingen deres, ved siden av den McDonalds-en, som var den første McDonalds-en i Norge, husker jeg).


Jeg var innom før jeg dro på jobb, en par-tre ganger, som låseansvarlig/en slags 'bestyrer', for de hadde ikke butikksjef, på Rimi Langhus, hvor jeg tok toget til da, etter å ha vært innom dere, sommeren 2004.


Håper dere kan finne ut mer om dette!

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/7/29 Siv-Ellen Østengen <sios@kilroy.no>

Hei Erik,



Jeg har dessverre ikke funnet noe informasjon på deg i våre databaser, og regner med at dette skyldes at det er så mange år siden.



Det er derfor litt vanskelig for meg å svare på det du skriver under, men har du vært i kontakt med University of Sunderland?



Helt generelt kan jeg si følgende, for å få en bachelorgrad fra et lærested må man fylle lærestedets krav til å få en grad. Hvis man søker om overføring til et universitet på bakgrunn av tidligere studier, så skal det fremgå av opptaksbrev hvor lang tid man har igjen av studiet.



Med vennlig hilsen/Best regards



Siv-Ellen Østengen

Study Advisor



KILROY education Norway

Kirkegata 32

N-0153 Oslo







Phone: +47 23 10 23 60

Direct: + 47 23 10 23 63

Fax: + 47 23 10 23 50



www.kilroy.no

sios@kilroy.no



- be explordinary!



Please consider the environment before printing this email







-----Original Message-----

From: Erik [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 28. juli 2011 17:37

To: KILROY education Norway

Subject: Email request: Utenlandsstudier



Hei Erik,



Takk for at du kontaktet KILROY education! Vi vil svare deg så raskt vi kan.



Dersom henvendelsen din haster så kan du ringe oss på 23 10 23 60 (mellom 9.00 og 16.00 man-fre). Du finner også masse nyttig informasjon på www.kilroy.no.



KILROY education gir deg GRATIS veiledning og hjelp gjennom hele søknadsprosessen. Vår kunnskap er din trygghet!



Vennlig hilsen KILROY education



-----------------------------



-+ Request details +-

Request concerning : Utenlandsstudier



-+ Personal details +-

First name : Erik

Phone/Mobile : 00441512363298

E-mail : eribsskog@gmail.com



Free text / comments : Hei,



kan dere bekrefte at jeg kom inn på tredje året, Bachelor of Science, Computing, ved University of Sunderland, (gjennom dere), sommeren 2004, for det er ikke det som står på karakterutskriften jeg fikk derfra.



(Der står det bare Study Abroad).



Mvh.



Erik Ribsskog



-----------------------------



Email sent from: http://www.kilroy.no/kontakt/kontakt-kilroy-education/send-e-post









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter