Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 6. juli 2011

Jeg sendte en ny e-post til Osloløpet.no




Gmail - Osloløpet 1993/Fwd: Ad din henvendelse pr epost 5. juni 2011










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Osloløpet 1993/Fwd: Ad din henvendelse pr epost 5. juni 2011











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jul 6, 2011 at 1:23 PM




To:
info@oslolopet.no






Hei,

jeg lurte bare på hvor fort jeg løp, (for Rimi Munkelia), i Osloløpet, i 1993.

Har dere muligheten til å hjelpe meg, med å finne ut av det?

På forhånd takk for eventuell hjelp!


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/7/6
Subject: Re: Ad din henvendelse pr epost 5. juni 2011
To: Greta Bruu Olsen <greta-bruu.olsen@kul.oslo.kommune.no>


Hei,


takk for den linken og letingen.

Beklager at jeg maser mye!

Jeg kan jo prøve å sende en e-post til de som har det Osloløpet-webstedet.


Og jeg har også sendt en e-post til Dagbladet, kanskje de klarer å finne noe.

Vi får se.

Mange takk for hjelpen ihvertfall, og fortsatt god sommer!

Mvh.

Erik Ribsskog



2011/7/6 Greta Bruu Olsen <greta-bruu.olsen@kul.oslo.kommune.no>




Hei


Dessverre fant jeg ingen resultatliste fra
1993 i den aktuelle mai uka i Dagbladet heller. Mikrofilmene er ikke søkbare
slik at jeg har gått igjennom side for side på mikrofilmapparatet.


Vanligvis har vi ikke tid til å gjøre
dette for publikum, men siden det er noe roligere nå på sommeren, har jeg hatt
tid til det i dag.


Ei heller fant jeg resultatliste i vår A-tekstbase,
som jeg også sjekket forrig gang du spurte. Navnet ditt kom i alle fall ikke
opp. Det var en artikkel fra 25.5.1993 om Oslo-løpet i Aftenposten, men ingen
resultatliste. Det sto i hovedsak bare at Oslo-løpet sakket akterut med
deltagelse i konkurranse med de andre løpene som sentrumsløpet og lignende. At
det bare var 3000 deltagere.



Jeg vet ikke om du har funnet denne linken,
men dessverre er den først fra 1996, derfor fikk du den ikke forrige gang:


http://www.osi.uio.no/friidrett/oslolopet/index2.html





Greta Bruu Olsen


Gruppeleder


Voksenavdelingen


Deichmanske bibliotek, Kulturetaten


Oslo kommune



Telefon dir: 23 43 28 21


Sentralbord: 23 43 29 00



www.deichman.no








Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 5. juli 2011 14:00

Til: Greta Bruu Olsen

Emne: Re: Ad din henvendelse pr
epost 5. juni 2011




Hei,






jeg har søkt i Dagbladet.no's arkiv nå, og de var visst medarrangører,
stod det:











Dere hadde ikke hatt mulighet til å sjekke for Dagbladet og, for den
uka i 1993?



(På 'Erik Ribsskog' og 'Rimi Munkelia').






Beklager at det var feil informasjon tidligere!



På forhånd takk for eventuell hjelp!



Mvh.






Erik Ribsskog






2011/6/7 Greta Bruu Olsen <greta-bruu.olsen@kul.oslo.kommune.no>




Hei


Du spør om
hvor fort du løp i Oslo løpet i 1993.


Jeg har nå
sett i gjennom mikrofilmene for Arbeiderbladet og Aftenposten for datoene 24.
og 25. mai 1993. Jeg kunne ikke finne noen resultatlister for Oslo-løpet.



Dette var
før internett ble vanlig og de opplysningene finnes vel bare i arrangørens
arkiv. Jeg foreslår at du kontakter arrangørene. Det kan jo være at de fortsatt
har oppbevart et papirarkiv, men det tviler jeg på siden dette er så langt
tilbake i tid.



Det andre
spørsmålet ditt vedrørende liste over bøker du har lånt fra 1989-2004 er umulig
å svare på.


Når bøker
blir levert tilbake, blir de automatisk fjernet fra lånerens kort. Dette er av
hensyn til personvernet.





Greta Bruu Olsen


Gruppeleder


Voksenavdelingen


Deichmanske
bibliotek, Kulturetaten


Oslo kommune



Telefon dir: 23 43
28 21


Sentralbord: 23 43
29 00



www.deichman.no




















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter