Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. juli 2011

Jeg sendte en ny e-post til SV




Gmail - FW: Trakassering










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




FW: Trakassering











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jul 4, 2011 at 4:07 PM




To:
Kristin Benestad <kristin.benestad@sv.no>






Hei,

ok, ikke dårlig.

Partilederen deres, Kristin Halvorsen, svarer forresten ikke på en klage jeg har på Lånekassa og NITH, mm., og som har passert opp gjennom hele Kunnskapsdepartementet, uten at noen svarer.


Du kan kanskje minne Halvorsen om det, mens jeg er i kontakt med SV.

Igjen takk for svar.

Mvh.

Erik Ribsskog



2011/7/4 Kristin Benestad <kristin.benestad@sv.no>



Hei,

Desverre er det noen som melder inn andre via nettsidene våre.
Vi beklager det!

Men oppføringen hos oss er slettet fra medlemsregisteret og du
vil ikke få noe mer post fra oss.

Vennlig hilsen Kristin Benestad, SVs
partikontor








Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 1. juli 2011 20:39
Til: Resepsjonen
Emne:
Trakassering


Hei,


jeg fikk idag i Liverpool, (hvor jeg bor som flyktning, fra Oslo), et brev
fra dere, hvor dere skriver at jeg har spurt dere om å sende noe informasjon om
SV.


Det har jeg ikke bedt om.



Jeg overhørte i 2003 og 2004, at jeg var forfulgt av noe 'mafian', i Oslo,
og ble forsøkt myrdet, i Kvelde, i 2005.


Jeg får ingen av mine rettigheter fra politiet.



De vil ikke engang forklare hvem denne mafian er.



Jeg har vært aktiv i Høyre, og bidro på deres partiprogram, for Unge Høyre,
i Høires Hus, i 1991, (men Høyre vil ikke sende bekreftelse på dette nå).


Men har vel aldri vært medlem i Høyre/Unge Høyre, jeg ble bare dratt
dit av Magne Winnem, fra blåruss-klassen, i Drammen.


Jeg har også i de siste månedene blir tvangsinnmeldt i Venstre og
FRP.


Hvem som tuller, det vet jeg ikke, men dere kan kanskje få politiet til
å etterforske, eller etterforske det selv.



Jeg er partipolitisk uavhengig, men hvis noen partier vil sette søkelyse på
at politiet ikke gir meg rettighetene mine, så er jo det også ålbings, må jeg
si.



Hei og hå.


Mvh.



Erik RIbsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter