Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 19. juli 2011

Jeg sendte en ny e-post til Advokatforeningen




Gmail - Klage til Generalsekretær i Advokatforeningen Merete Smith/Fwd: Vedrørenden klage på advokat Knut Øvergaard










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage til Generalsekretær i Advokatforeningen Merete Smith/Fwd: Vedrørenden klage på advokat Knut Øvergaard











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 19, 2011 at 1:00 PM




To:
Merete Smith <ms@advokatforeningen.no>






Hei,

takk for svar!

Jeg bare lurte på om hun hadde over hele kontoret der.

(Jeg blir litt mye tulla med, i forbindelse med at jeg ikke får ting som andre får, som Fri Rettshjelp, arv, studielån, osv., så jeg er litt skeptisk, for å si det sånn).


Dere sier at dere må ha et brev sendt pr. post, mens jeg har fått beskjed av dere, om at det er greit å scanne og maile.

Hva har skjedd her, lurer jeg, siden dere forandrer på avtalen vår?


Da ringer det noen varselbjeller hos meg, om at det er noen ugler i mosen ute å går.

Så da blir jeg litt irritert da, og tror det er noe galt hos dere, hvis dere ikke forklarer hva som foregår.


Beklager hvis jeg blir litt irritert når det foregår ting over hue på meg, på den her måten!

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/7/19 Merete Smith <ms@advokatforeningen.no>


Erik Ribsskog,


Jeg vil ha meg frabedt den type omtale av mine medarbeidere.


Lene Høyendahl er en av flere medarbeider som jobber med disiplinærsaker.

Informasjonen du har fått fra Høyendahl er korrekt.


Med hilsen


Merete Smith

generalsekretær / Secretary General


ADVOKATFORENINGEN / THE NORWEGIAN BAR ASSOCIATION

Kristian Augusts gate 9, N-0164 Oslo T + 47 22 03 50 50 M +47 97 02 95 97 E ms@advokatforeningen.no



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 19. juli 2011 13:42

Til: Merete Smith
Emne: Fwd: Klage til Generalsekretær i Advokatforeningen Merete Smith/Fwd: Vedrørenden klage på advokat Knut Øvergaard


Hei,

nå tok hu 'hurpa' over igjen.


Hva er det som foregår her?

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Lene H. Høyendahl <lhh@advokatforeningen.no>

Date: 2011/7/19
Subject: SV: Klage til Generalsekretær i Advokatforeningen Merete Smith/Fwd: Vedrørenden klage på advokat Knut Øvergaard
To: eribsskog@gmail.com


Hei.


Jeg viser til vedlagt informasjonsskriv hvor det fremkommer at saksbehandlingen foregår skriftlig. For øvrig kan du lese mer om klageordningen på http://www.advokatenhjelperdeg.no/Rad_og_tips/kan-jeg-klage.


Med vennlig hilsen


Lene Hamre Høyendahl


ADVOKATFORENINGEN / THE NORWEGIAN BAR ASSOCIATION


Kristian Augusts gate 9, N-0164 Oslo T + 47 22 03 50 50 E lhh@advokatforeningen.no


www.advokatforeningen.no www.advokatenhjelperdeg.no



Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 18. juli 2011 19:21:52 GMT+02:00
Til: ms@advokatforeningen.no

Emne: Klage til Generalsekretær i Advokatforeningen Merete Smith/Fwd: Vedrørenden klage på advokat Knut Øvergaard


Hei,

hva er det som skjer her?


Hvordan kan dere først si en ting, og så gå tilbake på det?

Hvorfor er det ei ny dame som skriver, uten å forklare hvor dem har bytta og hva hennes stilling er?

Er dere infisert av noe 'mobsters' eller 'køddings'?


Bare lurer.


Mvh.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Lene H. Høyendahl <lhh@advokatforeningen.no>

Date: 2011/7/18
Subject: Vedrørenden klage på advokat Knut Øvergaard
To: eribsskog@gmail.com

Hei.


Det vises til e-post korrespondanse med Marie Blix Werner av 23. juni 2011.


Klagen på advokat Knut Øvergaard er i dag registrert. Men vi må be deg sende inn selve klagen signert, da vi trenger å ha din original underskrift. Vi beklager at vi ga deg feil opplysninger om dette i e-post av 23. juni 2011. Du trenger ikke sende inn vedleggene da vi har skrevet ut disse.


Beklager ulempene dette medfører!


Med vennlig hilsen

Lene Hamre Høyendahl


ADVOKATFORENINGEN / THE NORWEGIAN BAR ASSOCIATION


Kristian Augusts gate 9, N-0164 Oslo T + 47 22 03 50 50 E lhh@advokatforeningen.no


www.advokatforeningen.no www.advokatenhjelperdeg.no











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter