Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 29. juli 2011

Jeg sendte en ny Facebook-melding til Rosario fra Spania og studentleiligheten, på the Forge, da jeg studerte ved University of Sunderland







  • Erik Ribsskog

    9. februar

    Erik Ribsskog


    • Hi there Rosario,

      have you moved to Texas?

      Is it you from Sunderland?

      Facebook thought I knew you.

      Didn't you use to have blonde hair?

      Maybe I'm remembering wrong.

      Best regards,

      Erik Ribsskog



  • Rosario González Oria



    • Hi Erik, yes it´s me, Rosario from Spain. I was in Sunderland with you living in the same flat, Federica´s friend. Yes my hair was little bit ligher than it is now. I´m working in Texas just for a few years in a school teaching spanish. Hope everything is going fine with you.Take care, Rosario



  • Erik Ribsskog

    10. februar

    Erik Ribsskog


    • Hi,

      ok, nice to hear from you Rosario.

      Have you heard anything from our other flat-mates in Sunderland?

      (Ivo, Dorthe, Federica, Nelufer, and what was the name of the other woman, who like Nelufer moved, the woman from Germany?).


      And you friend Claire from France, Julian etc., heard anything more from them?

      You also had an Irishman visiting, I remeber.

      Hope you are fine!

      Best regards,

      Erik Ribsskog



  • Erik Ribsskog

    for noen sekunder siden

    Erik Ribsskog


    • Hi Rosario,

      sorry I send many messages!

      Do you know Ana, from Spain, who works at Aldi, St. John-centre, in Liverpool.

      I was shopping at Aldi, (like in Sunderland), and she said 'ona momento', or something, and I asked her if it was Italian.


      But she said it was Spanish.

      Maybe she wants to go to the movies or something, do you think?

      Maybe you can find out?

      Thanks in advance for any help!

      How is it in the USA?

      Best regards,


      Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter