Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 25. juli 2011

Kanskje det her er han Atle, fra Oslo, som var kamerat av faren min, på 70-tallet, og som dreiv med caravaner, på Karihaugen vel

atle kamerat av faren min hm

http://www.nocc.no/godetips.cfm?pDisp=Print&pArticleId=13568&pArticleCollectionId=1652

PS.

Jeg sendte en Facebook-melding, til han kameraten av faren min, fra 70-tallet:

atle kamerat av faren min

PS 2.

Her er mer om dette:




Erik Ribsskog

for 4 minutter siden

Erik Ribsskog


  • Hei,

    jeg bare lurte på om det er du som er han Atle, fra Oslo, som var kamerat med faren min, Arne Mogan Olsen, på 70-tallet, og som dreiv med caravan-er, på Karihaugen vel.

    Og som før det solgte køyesenger, som faren min lagde.


    Jeg fikk kjeft fordi du klage på skruene, som jeg pakka på verkstedet, til køyesengene.

    For du hadde klagd på at det mangla skruer, husker jeg.

    Men det er mulig at det var Håkon som pakka og.

    (For jeg flytta jo ikke dit, før i 1979, til Bergeråsen, og før det, så var det jo Håkon som pakka).


    Men men.

    Er du sammen med hu samme dama, som på 70-tallet, hu med det lange mørke håret vel, som var med ut til faren min, på Bergeråsen vel, i Hellinga, hvor dere sov på sofaen vel.

    Du hadde også et digitalt armbåndsur, på 70-tallet, som en av de første sånn klokke vel.


    Men men.

    Var det Håkon eller meg som hadde pakka feil, tror du?

    Er det barnearbeid, når ni-åringer må pakke skruer sånn?

    Har kutta ut faren min, for han lot meg bo aleine, fra jeg var ni år, og jeg prøver å få til en omsorgssviktsak, osv.


    Du hadde også Stompa-kassetter, i den bygården, som mora di solgte, mot at dere fikk bo der gratis, livet ut.

    Som du lot meg få høre på, med høretelefoner, mens jeg satt sammen med dere i stua, og så at dere lo, men ikke skjønte hva dere lo av da.


    Men men.

    Beklager hvis det var feil person!

    Mvh.

    Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter