Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 21. juli 2011

Mer fra Mercy Armah Addy







  • Erik Ribsskog



    • Hei,

      hvem er du?

      (Siden du sender friend-request mener jeg)


  • Erik Ribsskog



    • Hei,

      hvem er du?

      (Siden du sender friend-request mener jeg)


  • Mercy Armah Addy

    for 13 timer siden

    Mercy Armah Addy


    • Ooh okay am Mercy fra Sverige her for å se etter en venner og også å finne min tvillingsjel ... Vi kan prate hvis du vil at vi skal vite mye om oss okay Takk for meldingen Ok?


  • Erik Ribsskog

    for 10 timer siden

    Erik Ribsskog


    • Hei ok,

      hvordan kjenner du Carl som gikk i klassen min på barne og ungdomsskolen?

      Mvh.

      Erik Ribsskog


  • Mercy Armah Addy

    for 3 timer siden

    Mercy Armah Addy


    • Hei igjen Hvordan gjør du? Hvordan er arbeid skjer med deg, og hvordan er din familie? Jeg var bare loooking for noen venner til å chatte med fordi jeg ikke har noen ok ......


  • Erik Ribsskog

    for 2 timer siden

    Erik Ribsskog


  • Mercy Armah Addy

    for ca. en time siden

    Mercy Armah Addy


    • Am really sorry okay but i need some friends that is why i added him to my list okay


  • Erik Ribsskog

    for noen sekunder siden

    Erik Ribsskog


    • Ok,

      I think it's a bit strange that you just add people you don't know.

      And you say you're from Sweden but you write in Norwegian. Hm.

      Do you know Ingvill Storø from Langhus in Norway, who studied at the University of Bradford, (graphical design, I think), a few years ago?


      Isn't that were you study?

      Best regards,

      Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter