Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 29. juli 2011

Nettavisen skriver at løgnene er avslørt, om terroristens medaljer. Men Nettavisen juger vel også, for det her er vel en Johanitterorden-medalje

nettavisen sier at løgnene er avslørt

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3199005.ece

PS.

Her er mer om dette:

mer om johanitterordenen

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/06/her-er-den-artikkelen-igjen-om-at.html

PS 2.

Enda mer om dette:

mer om johanitterordenen

http://www.orderofstjohn.org/

PS 3.

Man kan se det, at Malteserordenen har rødt og hvit, som fargekombinasjon, (mens Johanitterordenen har svart og hvitt da):

malteserordenen hvit kors på rødt

http://www.orderofmalta.org/

PS 4.

Noen er 'på meg', når jeg skriver om dette, (om Johanitterordenen, osv).

Så jeg tar med hvor jeg fant linkene til nettstedene i PS 2 og PS 3.

Og det var på Johanitterordenen/Hospitaler-ordenen, sin engelske Wikipedia-side.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 5.

Her er mer om dette:

fant liker på wiki side

http://en.wikipedia.org/wiki/Knights_Hospitaller

PS 6.

Jeg kikka litt mer nå, og det er mulig at Johanitterordenen også bruker rødt, kunne det virke som:

http://da.wikipedia.org/wiki/Johannitterordenen

Men hvis vi deler det i Tempelriddere og Hospitalriddere da.

Også kan vi dele opp Hospitalriddere, i Malteserordenen, (katolikker), og Johanitterordenen, (protestanter).

Og da ser man det, at korset til Nettavisen, _ikke_ er et Tempelridder-kors, men et Hospital-ridder-kors.

(Altså enten et Johanitterorden-kors, eller Malteserorden-kors.

Men hvor de får ordet 'tempel' fra, i den forbindelsen, det veit jeg ikke.

Men men).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter