Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 18. august 2011

Her er enda en e-post jeg sendte igår, mens politiet prøvde å bryte seg inn i leiligheten min. (Jeg hadde en sofa foran døra, så det tok litt tid)




Gmail - Complaint about Merseyside Police/Fwd: Complaint about Liverpool County Court










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Complaint about Merseyside Police/Fwd: Complaint about Liverpool County Court











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Aug 17, 2011 at 1:37 PM




To:
emb.london@mfa.no








---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Wed, Aug 17, 2011 at 1:31 PM
Subject: Complaint about Merseyside Police/Fwd: Complaint about Liverpool County Court
To: enquiries@ipcc.gsi.gov.uk


Hi,


the police still wants to break in to my appartment.

I want you to compain.

Please stop them.

Yours sincerely,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Wed, Aug 17, 2011 at 1:20 PM
Subject: Complaint about Liverpool County Court
To: "Liverpool County, Enquiries" <enquiries@liverpool.countycourt.gsi.gov.uk>

Cc: Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>


Hi,

now the clock is 13.19, and there have been no bailiff on my door.



I therefore think that there isn't going to be any eviction.

How is the investigation of your missing letter going to be?


Thank you very much for your reply in advance!

Erik Ribsskog













PS.

Jeg visste ikke at politiet kom til å dukke opp på døra.

Jeg trodde at det bare ville være the Bailiff.

Derfor satte jeg en hindring foran døra, for jeg ville ikke ha han inn i leiligheten min, for the County Court tulla fælt med meg, (jeg ble ikke informert om rettshøringer, osv.), og jeg hadde klaget til the Parliamentary Ombudsman, med flere.

Politiet klarte ikke å komme inn døra, (selv om de hadde nøkkel), på grunn av møblene jeg hadde satt der, (like foran døra), dagen før.

Jeg ga de noen kopier av e-poster jeg hadde sendt til the Parliamentary Ombudsman og IPCC, gjennom en glippe i døra.

(For å få de til å slutte å herje med døra, (for de bråkte fælt), og dra igjen).

Jeg ba de først bare om å 'go away', men de maste så fælt, at det ble rimelig utrivelig der.

De kom med trusler om å arrestere meg, osv, (gjennom døra).

Så sånn var det.

Til slutt brukte politiet noe verktøy, eller lignende, på døra.

Og fjernet døra utenfra, og så møblene foran døra.

Men jeg rakk å sende e-post og ringe til den norske ambassaden i London.

Politiet sa at jeg ikke kunne klage på en sånn 'warrant', fra the County Court.

Jeg ønsket ikke å ha slåsskamp med 3-4 politifolk, (eller hvor mange de var), og the Bailiff.

Så jeg bare roa det ned.

De sa jeg kunne ta med noen personlige ting.

De mest verdifulle tingene mine, (og dokumenter), er på City Self Storage, i Oslo, og på Løvås gård, i Kvelde, hvor jeg ble forsøkt myrdet, i 2005.

Men jeg hadde likevel ganske mange ting, klær og TV-er og kjøkkensaker og dyner og puter osv., som jeg har kjøpte det meste av i 2006, da jeg flyttet inn i Leather Lane, mens jeg fortsatt jobbet på Arvato, og fortsatt hadde en del igjen av arven min, etter grandonkelen min Gunnar Bergstø, fra Holmsbu.

Og politiet maste også om at jeg måtte kjappe meg, så jeg fikk ikke tatt med alt.

(Selv om jeg ikke kunne ha bært på så utrolig mye mer heller, for å være ærlig, men jeg hadde nok tatt med mer ledninger til PC-en og lader til mobilen osv., hvis ikke politiet hadde mast og sagt at jeg bare fikk ta med det mest nødvendige, var det vel.

Noe sånt).

Men jeg fikk med dokumentene mine, den stasjonære PC-en min og noen klær, etc.

Og papirene i forbindelse med arbeidssaken min mot Arvato, (som ligger i en egen bag).

Sånne ting.

Men på langt nær alle tingene jeg hadde der.

Kanskje cirka halvparten.

Noe sånt.

Jeg hadde såvidt råd til en billett med National Express-buss, til Sunderland.

Jeg regnet med det var bedre å dra hit, for jeg var ikke sikker på å få ny bolig i Liverpool, av the Council, (noe som også kanskje ville vært litt nedtur, å bo i en sånn trygdebolig. Men men), og jeg var litt 'fed-up' av alle problemene i Liverpool, med the County Court og the Landlord, osv.

Jeg tenkte det ville vært digg å fått litt 'frisk luft', (eller hva man skal kalle det), i Sunderland.

(Jeg har ikke engang hatt en dags sommerferie, (en dagstur), som jeg pleier å ha hver sommer, (for jeg har vært arbeidsledig lenge, og har ganske dårlig råd, pluss at jeg har mye arbeid med blogg, webshop, webdesign, jobbsøking og hat e-poster, mm), til Blackpool eller Thurstaston, eller lignende, som jeg har pleid å dra på, så jeg har vært litt lei).

Jeg dro med en ganske stor koffert, med hjul og to bager, til National Express-busstasjonen, i Liverpool.

Jeg gikk innom the Jobcentre på Willamsson Sq., og spurte om det var greit at jeg 'signed on', en dag for tidlig.

Men de mente at det ikke var greit.

Så jeg sa at jeg fikk gjøre det i morgen, eller noe.

(Jeg sendte ihvertfall e-post tidligere i dag).

Bussen til Sunderland gikk cirka klokken 15 vel, så jeg venta en halvtime eller en time, på busstasjonen, før bussen gikk.

Så var jeg her i Sunderland, rundt klokka 21-22.

Jeg gikk til Wearmouth Hall, (en av hovedbygningene til universitetet, som jeg såvidt husket veien til, etter å ha surra litt).

Og noen som jobbet på universitetet spurte meg hva jeg surra med rundt der, (en kar som kjørte rundt, noe sikkerhet antagelig).

Jeg forklarte at jeg skulle prate med accommodation, i dag, og lurte på om det var et sted jeg kunne sitte, de timene, fram til accommodation åpnet da.

Universitetet 'heiv' meg inn på midlertidig 'accommodation' i Clanny House, etter at jeg visste de noen e-poster, som Sarah, ved Student Helpline, sendte meg, for et par-tre dager siden.

(Siden jeg var inne på å dra til Sunderland, også før politiet kom og brøyt ned inngangsdøra mi, i Leather Lane.

Jeg klagde til ganske mange, på the County Court, så jeg var ikke sikker på om den utkastelsen ville bli gjennomført.

(Retten surra jo med brev, osv).

Og politiet og the Bailiff var jo der også for seint, som jeg skrev om på bloggen i går).

Jeg hadde også en lapp, hvor det stod mitt studentnummer, i lommeboka, som jeg fikk den gangen jeg dro hit til Sunderland, i 2009 vel, med toget, fra ei i the Gateway, resepsjonen her.

Så det ordna seg.

Jeg har litt lite penger, men regner med å få noen penger fra the Jobcentre, på tirsdag.

Vi får se.

Så jeg regner med at det ordner seg.

At jeg bare må prate med the Jobcentre og universitetet, som jeg begge allerede har sendt e-poster til, tidligere i dag, (og jeg har også hatt et kort møte, med Leslie, i fra Accommodation Office, i dag morges, og hun sa at jeg fikk lov å bli, på det rommet jeg bor på nå, fram til jeg får bekreftelse på hvilke fag jeg skal studere, det neste året. Så sånn var det).

Jeg har bare cirka 15 pund igjen på kontoen, så håper det går greit.

(Jeg får handle litt mat på Aldi osv., og håpe at jeg får penger på tirsdag).

Vi får se.

Beklager at det blir litt lite bilder, som hjelper å dokumenterer dette, på bloggen nå, men jeg få se om jeg får kjøpt meg en sånn minnekort-leser, hvis jeg får penger, på tirsdag.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg fikk med et brev, fra the Bailiff, (som jeg ikke har fått lest enda).

Han sa at resten av tingene mine, ville bli satt i et 'storage'.

Og at jeg måtte kontakte the Landlord vel, for å få de tilbake.

Noe sånt.

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Jeg prøvde å sende oppdateringer, fra mobilen min, til Twitter, da jeg satt på bussen til Sunderland, og etter at jeg hadde fått midlertidig bolig, på Clanny House.

Men, jeg så nå, når jeg fikk ei som jobber på biblioteket her, (Murray Library), til å gi meg et dagspass, for internett, at Twitter-kontoen min ikke har blitt oppdatert.

Så da er det nok noe problem med oppsettet på mobilen min, eller lignende, (vil jeg tippe på).

Jeg har litt lite credit igjen på mobilen, men det skulle være nok til å sende noen SMS-er.

Så hva som har skjedd der, det veit jeg ikke.

Kanskje Twitter har fått nytt telefonnummer?

Hvem vet.

Mobilnummeret mitt, som var registrert der, var ihvertfall riktig.

Men men.

Hm.

Men jeg får se mer på det seinere.

Vi får se om jeg klarer det.

Vi får se.

PS 4.

Jeg hadde egentlig tenkt å studere historie nå.

Men jeg ringte det fakultetet fra the Gateway, og fikk til svar at det var fullt der.

Noen studenter vel, (utenlandske vel, fra Pakistan, eller noe, vel), satt eller stod og så på/mer eller mindre overvåket, the Gateway.

Jeg spurte om de stod i kø, men det gjorde de ikke, fikk jeg til svar.

Så gudene vet hva dem drei med.

Men men.

Hm.

Med forbehold om at det ikke var noe 'tullings'.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter