Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. august 2011

Jeg fikk en ny e-post fra HiO




Gmail - Oppdatering/Fwd: Fwd: Klage/Fwd: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium i styring og ledelse










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Fwd: Klage/Fwd: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium i styring og ledelse











Tove Jorid Hatlen
<Tove.Hatlen@iu.hio.no>



Mon, Aug 15, 2011 at 7:05 AM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Cc:
Tove Bull-Njaa <Tove.Bull-Njaa@hio.no>, Birger Emblem <Birger.Emblem@iu.hio.no>






Hei igjen!



Saken din er som du har sett nå oversendt Fakultet for teknologi, kunst og design ved Høgskolen i Oslo og Akerhus.



Vi vil nok en gang gå igjenom saken din og du kan forvente tilbakemelding i løpet av 2 uker.





Med vennlig hilsen



Tove Jorid Hatlen

Seksjonssjef, studier og internasjonalisering



Høgskolen i Oslo og Akerhus

Fakultet TKD





On 12.08.2011 19:44, Erik Ribsskog wrote:


Hei,



sorry at jeg maser mye.



Men jeg prøver også å få tak i prosjektoppgavene mine, fra NHI, HiO IU

og University of Sunderland.



For den fra HiO IU ligger hos City Self Storage, ved Coluseum kino.



Men de har flytta og rota med tinga mine, og vil ikke nå si hvor de er.



Jeg har bodd i England, siden 2004 og så igjen 2005, siden jeg har

overhørt i Oslo, i 2003 og 2004, at jeg er forfulgt av 'mafian', og ble

forsøkt myrdet, av et jaktlag, i Kvelde, sommeren 2005.



Så jeg lurte på om dere kunne være så snille, å sende meg en kopi av

prosjektoppgaven min.



Det var faget Programutvikling, (se vedlagt vitnemål), hvor jeg og Dag

Anders Rougseth, var på gruppe, og lagde Eiendomsmegler-program. Men

Dagga, (han som har laget film med Wam og Vennerød og var vokalist i

Hamar-bandet Autopulver), han hadde sverget nesten vel, at han skulle gå

gjennom studiene ved HiO IU, uten å lære seg programmering, så det var

egentlig jeg som gjorde all punchingen, det meste av brukerveiledningen,

og som også lagde datamodellen.



Bare for å oppdatere om det.



Kursleder var Grønning vel.



Det hadde vært bra for meg å hatt dette programmet, for å kunne vise for

potensielle arbeidsgivere, at jeg har ferdigheter i Java og

objekt-orientert programmering.



Så håper at dette er i orden!



Mvh.



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: *Erik Ribsskog* <eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>

Date: 2011/8/11

Subject: Fwd: Fwd: Klage/Fwd: Mulig prosjektoppgave for studenter på

f.eks. Masterstudium i styring og ledelse

To: Tove.Bull-Njaa@hio.no <mailto:Tove.Bull-Njaa@hio.no>

Cc: Tove.Hatlen@iu.hio.no <mailto:Tove.Hatlen@iu.hio.no>









---------- Forwarded message ----------

From: *Erik Ribsskog* <eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>

Date: 2011/8/11

Subject: Re: Fwd: Klage/Fwd: Mulig prosjektoppgave for studenter på

f.eks. Masterstudium i styring og ledelse

To: Tove Bull-Njaa <Tove.Bull-Njaa@hio.no <mailto:Tove.Bull-Njaa@hio.no>>

Cc: Tove.Hatlen@iu.hio.no <mailto:Tove.Hatlen@iu.hio.no>





Hei,



sender også med vitnemål/karakterutskrifter, for det jeg har av høyere

utdanning, fra NHI, HiO IU og University of Sunderland.



Studiene i Sunderland ble avbrutt grunnet problem med Lånekassa osv.,

som jeg har informert om.



Jeg fikk også beste karakter på TOFL-testen, i Sunderland, men det har

jeg ikke klart å få dokumentasjon på, fra University of Sunderland, men

det klarer kanskje dere?



Study Abroad burde vel telle litt positivt, som del av en grad, selv om

jeg ikke fikk fullført noen moduler, men jeg hadde ihvertfall to 'c'-er,

på obliger i E-Commerce der, skrev professor Harry Erwin, fra University

of Sunderland til meg, og det kan man også mer eller mindre se, fra

'transcriptet' derfra, som jeg vedlegger.



Synes også som sagt at det var litt vilkårlig kanskje, hvilke fag fra

NHI, som dere godkjente.



Men men.



Håper dere kan kikke på dette igjen, og også kanskje nettbutikken min,

(som jeg har laget selv fra scratch), www.godtebutikken.net

<http://www.godtebutikken.net>, kan telle som del av en grad eventuelt.



Håper dette er i orden!



Mvh.



Erik Ribsskog





2011/8/11 Tove Bull-Njaa <Tove.Bull-Njaa@hio.no

<mailto:Tove.Bull-Njaa@hio.no>>



Hei Tove Jorid,



jeg ber om at dere ved fakultetet besvarer spørsmålet som gjelder

klagen fra Erik Ribsskog.



mvh Tove





On 10.08.2011 15:46, Erik Ribsskog wrote:



Hei,



men hva med klagen min da.



Jeg må vel ta dere og til retten da.



Hva med graden min, jeg har også fått bevis på at jeg har studert i

Sunderland nå, og jeg har laget en nettbutikk, på

www.godtebutikken.net <http://www.godtebutikken.net>

<http://www.godtebutikken.net>__, som jeg tenkte kanskje kunne

telle som



en 'Final Year Project', eller lignende, sånn at jeg kan få en

Bachelor-grad.



Kan dere se på dette tror du?



Mvh.



Erik Ribsskog





2011/8/10 Tove Bull-Njaa <Tove.Bull-Njaa@hio.no

<mailto:Tove.Bull-Njaa@hio.no>

<mailto:Tove.Bull-Njaa@hio.no <mailto:Tove.Bull-Njaa@hio.no>>__>



Hei igjen,



høgskolene i Oslo og i Akershus er slått sammen fra 1. aug.

Det er

foreløpig ingen endringer når det gjelder studieporteføljen,

så her

er det fremdeles de utdanningene som de to høgskolene hadde

tidligere.



Det har skjedd endringer i organsieringen som en følge av

omorganiseringen. Fakultet for samfunnsfag består av HiOs

tidligere

avdelinger for samfunnsfag og journalistikk, bibliotek- og

informasjonsfag.



Høgskolen kan ikke føre noen rettssak for verken nåværende eller

tidligere studenter.





Med hilsen Tove Bull-Njaa



On 10.08.2011 13:22, Erik Ribsskog wrote:



Hei,



ok, jeg ser dere har slått dere sammen med noen skoler i

Akershus nå og.



Har dere noen nye fakultet nå, som underviser i

arbeidsrett, som

kunne

ha brukt det her som noe prosjektoppgave, eller noe,

tror du, å

føre den

arbeidssaken min for meg, i det norske rettsystemet.



Jeg ønsker å realisere de pengene som den arbeidssaken

er verdt,

samt at

problemene i firmaet blir mer kjent.



Jeg er en tidligere student, fra HiO IU, så jeg synes det er

naturlig å

kontakte mitt 'hjemme-akademi/universitet', som det ble

kalt, da jeg

studerte i Sunderland.



(Eller kanskje noe jus-fakultet, hvis dere har noe

lignende).



Jeg trenger råd om hvordan jeg kan ta opp den

arbeidssaken her

fra England.



Håper dere har muligheten til å kikke på dette, og igjen

takk

for svar!



Mvh.



Erik Ribsskog



PS.



Jeg ser dere har fått ny rektor, jeg har også en

klagesak, på HiO.



1. HiO IU rotet bort søknaden min til University of

Sunderland,

våren 2004.



2. HiO IU avslo tre Erasmus-søknader for meg, med dårlig

begrunnelse,

våren 2004.



3. Frode Eika Sandnes, hadde et spesielt møte, med

kamerat fra

Sunderland, med meg, på HiO IU, våren 2004, hvor han sa

at det var

umulig for norske folk å få ekstrajobb i Sunderland,

blant annet.



4. HiO Bislett, ei dame på internasjonal kontor, sa at

hu skulle

søke om

studielån for meg, for skoleåret 2004/05, men hu gjorde ikke

dette, som

hu hadde lovet, hu spurte om dette på eget initsjativ.



5. HiO IU drøyde med å godkjenne fagene mine i

Sunderland, etter

at jeg

hadde kommet inn der, gjennom Kilroy Education, sommeren

2004,

etter at

HiO IU hadde rota bort søknaden min.



6. HiO IU godkjente mange av fagene mine fra NHI, men

det virka

for meg

vilkårlig, hvilke fag de godtkjente, og de stoppa

akkurat like

før jeg

fikk en Bachelor-grad. Hvorfor ville de ikke godkjenne

fler av

fagene?

Det virker meningsløst for meg.



Kanskje dere kan se på denne klagen på nytt, nå som dere har

fått ny rektor?



Håper dette er i orden!





2011/8/10 Tove Bull-Njaa <Tove.Bull-Njaa@hio.no

<mailto:Tove.Bull-Njaa@hio.no>

<mailto:Tove.Bull-Njaa@hio.no <mailto:Tove.Bull-Njaa@hio.no>>

<mailto:Tove.Bull-Njaa@hio.no <mailto:Tove.Bull-Njaa@hio.no>

<mailto:Tove.Bull-Njaa@hio.no <mailto:Tove.Bull-Njaa@hio.no>>__>__>







Hei,



jeg har fått oversendt e-posten din for besvarelse fra

rektor Kari

Toverud.



Jeg kan informere om at Gerd Engelsrud som har har

gitt deg

svaret

fra Fakultet for samfunnsfag, er en av dem som

underviser i

juridiske fag der. Hun svarer på vegne av

fakultetet, og jeg

viser

til dette.



Med hilsen

Tove Bull-Njaa

avdelingsdirektør

Fellesadministrasjonen HiOA





-------- Original Message --------

Subject: Klage/Fwd: Mulig prosjektoppgave for

studenter på f.eks.

Masterstudium i styring og ledelse

Date: Fri, 5 Aug 2011 13:07:57 +0100

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>>>

To: KariToverud.Jensen@hio.no

<mailto:KariToverud.Jensen@hio.no>

<mailto:KariToverud.Jensen@__hio.no

<mailto:KariToverud.Jensen@hio.no>>

<mailto:KariToverud.Jensen@

<mailto:KariToverud.Jensen@>__h__io.no <http://hio.no>

<mailto:KariToverud.Jensen@__hio.no

<mailto:KariToverud.Jensen@hio.no>>>









Hei,



er det Rimi-Hagen som har vært ute med millionene

sine, er

det derfor

det ikke svares ordentlig?



Har også en klage på din rektor-assistent vel, Frode

Eika

Sandnes,

forresten.



Han tulla fælt da jeg skulle studere i Sunderland, i

2004,

noe jeg har

klaget på til Kunnskapsdepartementet, men som de

sitter på,

må man

vel si.



På forhånd takk for svar!



Hilsen deres tidligere student



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: *Erik Ribsskog* <eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>>>__>

Date: 2011/8/5

Subject: Re: Mulig prosjektoppgave for studenter på

f.eks.

Masterstudium

i styring og ledelse

To: Gerd Engelsrud <Gerd.Engelsrud@sam.hio.no

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.hio.no>

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.__hio.no

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.hio.no>>

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.>__h__io.no <http://hio.no>

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.__hio.no

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.hio.no>>>

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam <mailto:Gerd.Engelsrud@sam>.

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam>.>____h__io.no <http://h__io.no>

<http://hio.no>



<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.>__h__io.no <http://hio.no>

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.__hio.no

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.hio.no>>>>>







Hei,



og hvem er det som skriver denne e-posten jeg fikk

nå forresten?



Er det rektoren?



Mvh.



Erik Ribsskog





2011/8/5 Gerd Engelsrud <Gerd.Engelsrud@sam.hio.no

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.hio.no>

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.__hio.no

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.hio.no>>

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.>__h__io.no <http://hio.no>

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.__hio.no

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.hio.no>>>

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam <mailto:Gerd.Engelsrud@sam>.

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam>.>____h__io.no <http://h__io.no>

<http://hio.no>



<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.>__h__io.no <http://hio.no>

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.__hio.no

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.hio.no>>>>>





Vi har mottatt din hvenvendelse, men kan

desverre ikke

imøtekomme

ditt ønske.



med hilsen





Gerd Engelsrud

Høgskolen i Oslo

Avd. SAM







On 08.07.2011 11:19, Lene Skinstad wrote:



Hei



Det er mulig at en av lærerne våre innen

juridiske

fag kan

hjelpe deg -

forutsatt at de har kapasitet til det. Dette

må de

imidlertid

vurdere selv.

Du kan uansett ikke regne med å få noe svar på

forespørselen

din før

etter 15.august, det er sommerferie nå, og

ingen av

de aktuelle

foreleserne er tilstede før i august.



Mvh, Lene Skinstad studieadministrasjonen





-------- Original Message --------

Subject: Mulig prosjektoppgave for studenter

på f.eks.

Masterstudium i

styring og ledelse

Date: Tue, 5 Jul 2011 22:41:37 +0100

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>>>__>

To: sam@hio.no <mailto:sam@hio.no>

<mailto:sam@hio.no <mailto:sam@hio.no>>

<mailto:sam@hio.no <mailto:sam@hio.no> <mailto:sam@hio.no

<mailto:sam@hio.no>>> <mailto:sam@hio.no <mailto:sam@hio.no>

<mailto:sam@hio.no <mailto:sam@hio.no>>



<mailto:sam@hio.no <mailto:sam@hio.no> <mailto:sam@hio.no

<mailto:sam@hio.no>>>>









Hei,



jeg er en tidligere student, fra HiO IU, og

har en

høgskolekandidatgrad,

i IT derfra, fra 2009, (foreløbig).



Jeg har også en arbeidssak, mot Rimi, fra da jeg

jobbet som

butikksjef

der, (og ble tullet med av distriktsjefer og

direktører osv., på

Rimi

Kalballen og Rimi Lambertseter, og andre

butikker i

Oslo),

førjeg

begynte på HiO.



Jeg lurte på om dere på avdeling for Samfunnsfag

hadde mulighet

til å

hjelpe meg, med å gi råd, om denne arbeidssaken.



Jeg bor i England, og har også studert ved

University of

Sunderland,

hvor jeg fikk modulene godkjent som en grad

ved HiO

IU, høsten

2004,

(jeg hadde et møte med han Frode Eika

Sandnes, på

universitetet i

Sunderland, på The David Goldman Informatics

Centre,

(databygningen),

het det vel, den høsten).



Så jeg har også prøvd å tatt det opp med

University of

Sunderland, hvor

jeg er medlem i 'alumni'-et, men det er vel

en sak

som er bedre

å ta opp

med mitt 'hjemme-akademi', tenkte jeg.



Så det hadde vært veldig bra, hvis dere hatt

mulighet til å

hjelpe meg

med det.



Jeg kan gi mer informasjon seinere, om

detaljene om hva

trakasseringen

mot meg bestod i.



Håper dette er i orden, og på forhånd takk for

eventuell hjelp!



Mvh.



Erik Ribsskog























--



Tove Bull-Njaa

Høgskolen i Oslo

P 46/460

22 45 30 61







--



Tove Bull-Njaa

Høgskolen i Oslo

P 46/460

22 45 30 61












--



Tove Jorid Hatlen

Høgskolen i Oslo

P35/s 725

22 45 32 16









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter