Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 6. august 2011

Jeg sende en Facebook-melding til Hanna Østberg fra Rimi Bjørndal

facebook melding hanna østberg rimi bjørndal

PS.

Her er mer om dette:




Erik Ribsskog

for 2 sekunder siden

Erik Ribsskog


  • Hei Hanna,

    det er jeg som var sjefen, på vaktene du jobba, (seinvaktene), på Rimi Bjørndal, fra 1996 til 1998.

    (Eller om du begynte der i 1997).

    Jeg husker du fortalte det, at du også jobba noen seinvakter, på Rimi Ryen, hos hu 'gamla' Kjersti vel.


    Men du jobba sammen med en ung assistent.

    Og dere bare tulla og det var ikke så alvorlig der, som på Rimi Bjørndal, når jeg var sjef, sa du.

    Du klagde litt da.

    Men, hu ringte jo meg, hu Kjersti, og ville at jeg skulle hjelpe henne med butikken, for hu sleit fælt, med assistenter osv. vel, etter mange år i Rimi, og enda butikken ikke var så stor.


    Det ble vel mye forrandringer kanskje.

    Jeg hjalp henne på en vakt, men jeg hadde jo min egen butikk og drive, jeg synes ikke det ble riktig, å drive to butikker.

    Og jeg var på møte, på Oslo Plaza, hvor Rimi-Hagen holdt tale, i forbindelse med 25 års jubileet for Rimi, eller hva det var igjen.


    Og da kommenterte han, i den talen om hu fra Rimi Ryen, hu litt eldre dama.

    Noe hadde skjedd, hu måtte pensjonere seg, eller hadde blitt sjuk eller død, eller noe.

    (Jeg hørte ikke helt, for det var ikke høytaler der vel).


    Regionsjef Jon Bekkevoll, stod opp, under talen til Rimi-Hagen, og sa 'hu er ikke det nå lenger', (eller noe), ut i lufta, mot Rimi-Hagen, da Rimi-Hagen sa at hu Kjersti hadde vært butikksjef i mange år.


    Så det var 'krig' mellom Bekkevoll og Rimi-Hagen virka det som for meg.

    Hva het hu Rimi Ryen-dama og hva skjedde med henne, veit du det?

    Dere hadde det visst bare morsomt der, så hu fikk vel masse slit da, siden dere ikke gjorde jobben deres?


    Og til slutt så tok hu sjælmord.

    Var det dette som skjedde?

    Bare lurte.

    Har sent til Therese og, for en del dager siden.

    Fant dere på vår kollega Karl Henrik Burud vel, sin Facebook-side.


    Håper du kan svare, det er ikke meninga å kjefte, er bare nysgjerrig på hva som foregikk i Rimi.

    Jeg hørte en gang Bekkevoll si at jeg var like sær som hu Rimi-Ryen dama.

    Så jeg har kanskje blitt angrepet av han, for jeg har arbeidssak mot Rimi, etter å ha vært butikksjef, på Rimi Kalbakken, etter Rimi Nylænde, og på Kalbakken så ble jeg lurt opp i stry, av sjefene oppover i systemet, i Rimi, vil jeg si.


    Har siden hørt, i 2003 og 2004, at jeg er forfulgt av 'mafian', (hvem nå de er), og ble forsøkt myrdet, i Kvelde, i 2005.

    Politiet gir ingen hjelp, vil ikke etterforske mordforsøk og vil ikke si hvem denne 'mafian' er.


    Så jeg lever som flyktning i England da, siden 2004 først og siden fra 2005 igjen.

    Mvh.

    Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter