Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 24. august 2011

Jeg sendte en e-post til ANSA

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
to"president@ansa.no"

ccemb.london@mfa.no

bccalumni@sunderland.ac.uk

dateWed, Aug 24, 2011 at 11:24 AM
subjectFwd: Invitation to Attend An Interview at University of Sunderland
mailed-bygmail.com

hide details 11:24 AM (0 minutes ago)


Hei,

kan dere sende dette videre til de rette i England?

(Fant ikke noe e-post til Department of Education).

Jeg var sendt fra Student Helpline til Accommodation, og trodde jeg var klarert for History.

Da jeg kom hjem til Temporary Accommodation, i Clanny House, ved campus, University of Sunderland, paa mandag, saa laa det et brev under doera om at jeg hadde en avtale 22. september, om aa faa en studieplass.

Og at jeg kunne bo der jeg bodde frem til da.

Dagen etter blir jeg vekket tidlig, faar ikke lov aa barbere meg og pusse tennene, blir dratt med til et moete med noen folk som ikke presenterer seg.

De sier jeg maa flytte, og at moetet som det stod var 22. september, var foer 22. august, enn jeg leste brevet.

(For brevet ble levert 22. august, og jeg var ikke hjemme foer paa ettermiddagen).

Politet var oppringt og kjoerte meg til the Coucil i Sunderland, og jeg bor naa paa et hostell.

Politiet dukket opp der med noen vannflasker jeg ikke hadde tatt med fra Clanny House, campus.

Og et brev fra University of Sunderland, hvor de beklager at det ikke stod korrekt maaned.

Men jeg mener det at det ogsaa ville vaert alt for kort moetevarsel.

Og at dette var en konstruksjon.

Og at folk som skriver feil maaned og som ikke rydder opp i det, det er folk som ikke burde ha ansvar og heller burde jobbet med aa smoere baguetter, etc.

Noe saant.

Universitetet skriver at jeg skylder de penger fra 2005.

Ja, men jeg har kontaktet de flere ganger, etter dette, om aa faa til en betalingsavtale, og de har ikke svart.

Jeg mener at jeg var klarert for History naar Student Helpline sendte meg til Accommodation.

Universitetet skrev i brevet at de er helt fulle, og ikke har noen ledige plasser i det hele tatt.

Jeg synes dette er vanskelig aa tro.

Jeg mener at naar de tuller saann med moetetidspunkt osv., saa burde de i det minste latt meg faa studere et kurs.

De dro meg opp av senga og til et moete og heiv meg ut som om det skulle vaert i Hitler Tyskland.

Jeg bor naa paa et hostell som minner mest om et fengsel, (naar man ser paa de som bor der, folk med tatoveringer etc).

Vil advare mot dette universitetet naa.

De vil heller ikke gi meg bekreftelse paa at jeg fikk beste karakter paa TOEFL-test i 2004, mm.

Veldig uakademiske.

Som om det var Warsawa-pakten som vant den kalde krigen, og at folka jobba for Stasi.

Noe saannt.

Mvh.

Erik Ribsskog


- Hide quoted text -
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: Tue, Aug 23, 2011 at 12:11 PM
Subject: Re: Invitation to Attend An Interview at University of Sunderland
To: Trudy Doran
Cc: peter.fidler@sunderland.ac.uk, alumni@sunderland.ac.uk, Harry Erwin


Hi,


thank you for your e-mail!


What happened this morning was that university staff and the Police woke me up and threw me out of my room and I was sent to the Council and am now at a hostel.


I think this must be the worst thing that has happened all my life.

It was like in Hitler Germany.


In your e-mail from yesteday you say I can stay untill September and then on.


What the h*ll, I think I have to say, is going on?


Erik Ribsskog




On Mon, Aug 22, 2011 at 12:31 PM, Trudy Doran wrote:

Re: Invitation to Interview with the University of Sunderland Admission Team

Dear Eric

You met with my colleague Lesley Watson from The Accommodation Office at The Gateway, on Friday 19th August 11. The purpose of the meeting was to discuss your current and future accommodation requirements. You are currently in a temporary room at Clanny House.
You advised Lesley that you intend to apply for a study programme at The University of Sunderland for the new academic year, commencing this September. If successful in your application to study you intend to apply for a permanent university accommodation contract.

University records indicate that you have not yet formally applied for a study programme. To support you in doing so, an appointment has been arranged for you to meet with a member of the University Admissions Team.
Please report to the Accommodation Desk at The Gateway City Campus on

Date: Monday, 22nd Sept 11
Time: 2 pm

It is very important that you attend the meeting as this will determine your current accommodation room rate, your accommodation needs and your future study status with the University of Sunderland.
If you are unable to attend the interview, please contact me on 0191 5152935 or email trudy.doran@sunderland.ac.uk no later than 1 pm on Monday, 22 August 2011 to confirm your attendance or to arrange an alternate appointment time, should this be necessary.

Regards
Trudy Doran
Assistant Residential Services Manager/Operations Manager (Welfare & Support)
Residential Services
The Gateway, Level 1
City Campus
Chester Road
Sunderland
SR1 3SD

Contact Tel No: 0191 5152935







Visit http://www.sunderland.ac.uk/tv to see the University's new TV ads

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter