Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 9. august 2011

Jeg sendte en e-post til Facebook




Gmail - Problem with number of comments/Fwd: Ukentlig oppdatering fra Facebook-siden din










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Problem with number of comments/Fwd: Ukentlig oppdatering fra Facebook-siden din











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Aug 9, 2011 at 10:18 PM




To:
info@facebook.com






Hi,

your e-letter says that I've gotten 8 messages or wall-messages, regarding my web-shop, on Facebook, last week.

I can't see that I've recieved these messages.


I was wondering if you knew what the problem might be.

Thanks in advance for any help!

Best regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Facebook <notification+ay44a_96@facebookmail.com>
Date: 2011/8/9
Subject: Ukentlig oppdatering fra Facebook-siden din

To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>







facebook

Hei Erik,
Her er ukens oppsummering for dine Facebook-sider:







Godtebutikken.net
68 månedlige aktive brukere12 siden forrige uke
37 personer liker dette3 siden forrige uke
8 veggmeldinger eller kommentarer denne uken8 siden forrige uke
68 besøk denne uken46 siden forrige uke

Lær mer om hvordan du oppdaterer via mobiltelefon


Hilsen

Facebook-teamet

Meldingen ble sendt til eribsskog@gmail.com.
Hvis du ikke ønsker å motta disse e-postene fra Facebook i fremtiden eller bruke e-postadressen til venneforespørseler, kan du si opp abonnementet. Facebook, Inc. P.O. Box 10005, Palo Alto, CA 94303









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter