Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. august 2011

Jeg sendte en klage til the Parliamentary and Health Service Ombudsman




Gmail - Complaint about Liverpool County Court/Fwd: Regarding phone-call from Payplan










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Complaint about Liverpool County Court/Fwd: Regarding phone-call from Payplan











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Aug 16, 2011 at 8:42 PM




To:
Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>


Cc:
"Liverpool County, Enquiries" <enquiries@liverpool.countycourt.gsi.gov.uk>






Hi,

this court don't inform me of hearings.

I complain, but still they want me throw me out, tomorrow at 1 PM.

Please stop the eviction-process!

Yours sincerely,


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Tue, Aug 16, 2011 at 3:49 PM
Subject: Fwd: Regarding phone-call from Payplan
To: gillian.guy@citizensadvice.org.uk
Cc: enquiries@liverpool.countycourt.gsi.gov.uk, yk@advokatforeningen.no, Janet.Dunbar@hmcourts-service.gsi.gov.uk, civilappeals.cmsa@hmcts.gsi.gov.uk



Hi,

I called Citizens Advice now, on 020 7833 2181, and got confirmed that you are the new Chief Executive, of Citizens Advice.


I try to send about this to you, since you are the new Chief Executive, after Mr. Harker.


Hope this is alright!

Yours sincerely,


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Tue, Aug 16, 2011 at 3:25 PM
Subject: Regarding phone-call from Payplan
To: "Harker, David" <david.harker@citizensadvice.org.uk>

Cc: enquiries@liverpool.countycourt.gsi.gov.uk, yk@advokatforeningen.no, Janet.Dunbar@hmcourts-service.gsi.gov.uk, civilappeals.cmsa@hmcts.gsi.gov.uk



Hi again Mr. Harker,

I got a phone-call from Payplan now, advicing me to contact the CAB.

As I've explained to you earlier, my local CAB have 'messed' with me, like I've explained about.


I therefore send about this to you, at the top, of CAB.

I have a dispute with my landlord about arrears.

The Liverpool County Court didn't inform me about a hearing.


They have sent me a warrant Z0000538, with an eviction-date of tomorrow, Wednesday 17/8.

I wonder if you could please freeze this eviction-process, untill the dispute about rent-arrears is sorted, (like Payplan adviced me to ask the CAB).


Hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog

PS.

I'm also going to send you a copy of my latest e-mail to the Landlord where I complain about the arrears.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter