Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 5. august 2011

Jeg sendte en klage til rektor ved HiO




Gmail - Klage/Fwd: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium i styring og ledelse










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage/Fwd: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium i styring og ledelse











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Aug 5, 2011 at 1:07 PM




To:
KariToverud.Jensen@hio.no






Hei,

er det Rimi-Hagen som har vært ute med millionene sine, er det derfor det ikke svares ordentlig?

Har også en klage på din rektor-assistent vel, Frode Eika Sandnes, forresten.


Han tulla fælt da jeg skulle studere i Sunderland, i 2004, noe jeg har klaget på til Kunnskapsdepartementet, men som de sitter på, må man vel si.

På forhånd takk for svar!


Hilsen deres tidligere student

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/8/5
Subject: Re: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium i styring og ledelse
To: Gerd Engelsrud <Gerd.Engelsrud@sam.hio.no>



Hei,

og hvem er det som skriver denne e-posten jeg fikk nå forresten?

Er det rektoren?

Mvh.

Erik Ribsskog




2011/8/5 Gerd Engelsrud <Gerd.Engelsrud@sam.hio.no>

Vi har mottatt din hvenvendelse, men kan desverre ikke imøtekomme ditt ønske.



med hilsen





Gerd Engelsrud

Høgskolen i Oslo

Avd. SAM






On 08.07.2011 11:19, Lene Skinstad wrote:


Hei



Det er mulig at en av lærerne våre innen juridiske fag kan hjelpe deg -

forutsatt at de har kapasitet til det. Dette må de imidlertid vurdere selv.

Du kan uansett ikke regne med å få noe svar på forespørselen din før

etter 15.august, det er sommerferie nå, og ingen av de aktuelle

foreleserne er tilstede før i august.



Mvh, Lene Skinstad studieadministrasjonen





-------- Original Message --------

Subject: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium i

styring og ledelse

Date: Tue, 5 Jul 2011 22:41:37 +0100

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

To: sam@hio.no







Hei,



jeg er en tidligere student, fra HiO IU, og har en høgskolekandidatgrad,

i IT derfra, fra 2009, (foreløbig).



Jeg har også en arbeidssak, mot Rimi, fra da jeg jobbet som butikksjef

der, (og ble tullet med av distriktsjefer og direktører osv., på Rimi

Kalballen og Rimi Lambertseter, og andre butikker i Oslo), før jeg

begynte på HiO.



Jeg lurte på om dere på avdeling for Samfunnsfag hadde mulighet til å

hjelpe meg, med å gi råd, om denne arbeidssaken.



Jeg bor i England, og har også studert ved University of Sunderland,

hvor jeg fikk modulene godkjent som en grad ved HiO IU, høsten 2004,

(jeg hadde et møte med han Frode Eika Sandnes, på universitetet i

Sunderland, på The David Goldman Informatics Centre, (databygningen),

het det vel, den høsten).



Så jeg har også prøvd å tatt det opp med University of Sunderland, hvor

jeg er medlem i 'alumni'-et, men det er vel en sak som er bedre å ta opp

med mitt 'hjemme-akademi', tenkte jeg.



Så det hadde vært veldig bra, hvis dere hatt mulighet til å hjelpe meg

med det.



Jeg kan gi mer informasjon seinere, om detaljene om hva trakasseringen

mot meg bestod i.



Håper dette er i orden, og på forhånd takk for eventuell hjelp!



Mvh.



Erik Ribsskog






















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter