Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. august 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Merseyside-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: University of Sunderland










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: University of Sunderland











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 8, 2011 at 5:46 PM




To:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hi,

someone sends me a lot of unwanted e-mails.

I wanted to report this as harassment-crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ødegård <hypertekst@gmail.com>
Date: Tue, Jul 26, 2011 at 5:58 PM

Subject: University of Sunderland
To: eribsskog@gmail.com


"I got the best result on the test, and didn't have to go to an English-course.

I was wondering if I could please get a transcript, from your faculty

as well, where it shows that I got the best grade on the mentioned

English-test."



Hvordan kan du ha fått beste karakter på en engelsktest, du som

skriver den dårligste engelsken jeg noensinne har lest? Ok, ikke den

verste noensinne, da. Men den verste jeg har lest fra noen som faktisk

bor i et engelskspråklig land.



Erik Ødegård









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter