Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. august 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Merseyside-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd:










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd:











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 8, 2011 at 4:21 PM




To:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk


Cc:
elizabethclscott@hotmail.co.uk






Hi,

someone have registered me on the gay-parade.

I want to report this as harassment, identity-theft and breach of honour-crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Liz Scott <elizabethclscott@hotmail.co.uk>

Date: Thu, Jul 21, 2011 at 3:07 PM
Subject:
To:




Dear Liverpool Pride March Participant,



Thank you so
much for supporting Liverpool Pride’s second celebration of all things LGB&T,
by registering to participate in the March through the city on Saturday 6th
August 2011.



With only 2
weeks to go until this year’s ‘Summer of Love’ themed Liverpool Pride, we want double
check we have the right details for your March entry and send you some Frequently
Asked Questions to answer any questions you may have. If we’ve missed anything
off, please get in touch and I’d be happy to help. A PDF document of the March
route through the city centre is also attached for your information.




If you have any changes to make to your group size etc or any special
requirements, please let us know.



Week commencing
1st August – your March order number will be sent via email.



If you have any questions about the March
please do not hesitate to contact me.



We look forward to seeing you there!



Best Wishes,



Liz


March
Manager




Liz Scott







2 attachments
PRIDE MARCH ROUTE.pdf
463K
Liverpool Pride March Information Sheet.doc 2011.doc
759K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter