Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. august 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Merseyside-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: Erik Ribsskog kan ikke å lese










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Erik Ribsskog kan ikke å lese











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 8, 2011 at 6:35 PM




To:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hi,

someone write a lot of unwanted e-mails.

I wanted to report this as harassment-crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ødegård <hypertekst@gmail.com>

Date: 2011/7/27
Subject: Erik Ribsskog kan ikke å lese
To: eribsskog@gmail.com


"Terroristen skriver også at Øvermo jobber i UDI.

Og ikke på den norske ambassaden i London.

Hvorfor ble jeg satt i forbindelse med Øvermo da?

Har det vært falskspill fra konsulatet i Liverpool og ambassaden i London?"



Jobbet. Som i fortid. Har jobbet. Ikke jobber. Used to work. Ikke working.

Enten kan du ikke å lese, eller så er engelsken din enda dårligere enn

vi først trodde. Eller begge deler.



Man jobber deesuten gjerne ikke så lenge ved en ambassade, det er

ganske vanlig å flytte på seg, og få seg andre jobber. UDI og

ambassadetjensten er forresten ganske tett knyttet sammen; man kan

godt være ansatt i UDI og jobbe ved en ambassade. Eller man kan ha

jobbet ved en ambassade før (da du snakket med henne), og deretter

fått seg en ny jobb.



Jeg synes forøvrig ikke du burde lese den slags materiale, Erik. En

person som er så mentalt ustabil som du kan umulig ha godt av det, det

kan gi deg ideer.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter