Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 9. august 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Merseyside-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: Presseomtale










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Presseomtale











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Aug 9, 2011 at 4:31 AM




To:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hi,

someone write a lot of unwanted e-mails.

I wanted to report this as harassment-crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ødegård <hypertekst@gmail.com>

Date: 2011/7/28
Subject: Presseomtale
To: eribsskog@gmail.com


"johncons-blogg har nå over 100.000 sidevisninger i måneden, men blir

ignorert av media. Hva er det som foregår? "



Hva mener du? Skal media referere og omtale alle blogger og nettsider

som har over et visst antall sidevisninger? Det er ikke slik det

fungerer. Det må være noe innhold med nyhetsinteresse der også, eller

noe som kan bidra til samfunnsdebatten. Bloggen din er bare en endeløs

strøm av syting over rettigheter du ikke definerer. Enhver form for

dialog blir automatisk sablet ned og anmeldt. Du bidrar ikke med noe,

og du godtar ingen innspill.

Den eneste grunnen til at media skulle gi deg noe oppmerksomhet, ville

vært i en debatt om psykisk helsevern, eller i beste fall som et

skrekkeksempel på hvordan man ikke skal oppføre seg på nett.



Du er god underholdning for oss som følger bloggen din, men ingen av

oss tar deg seriøst et sekund. Unntatt når vi bekymrer oss for din

mentale helse. Nyheter er det uansett ikke.



Forøvrig; om det hadde vært slik at media hadde omtalt alle blogger

med mer enn et visst antall sidevisninger, hadde du antakelig fortsatt

ikke fått omtale. 100.000 sidevisninger, javel, men bare i underkant

av 35.000 unike besøk pr måned. Det er ikke særlig mye, om du

sammenligner med populære blogger, som kan ha så mange besøk pr dag.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter