Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. august 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Merseyside-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: Welcome!










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Welcome!











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 8, 2011 at 1:34 AM




To:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hi,

someone have registered me to a gay site and I get this message.

I wanted to report this as harassment, identity theft and breach of honour-crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Richard Brower <richard@iglta.org>

Date: Tue, Jul 19, 2011 at 1:14 PM
Subject: Welcome!
To: eribsskog@gmail.com


























-
- -

-








-





Welcome!














-







Dear Erik,



Thank you for signing up for IGLTA's mailing
list! You
will now start receiving news, deals and event
information pertaining to gay and lesbian travel!



If you have any questions or
comments, feel free to contact us.



Sincerely,




Richard Brower

IGLTA


email:
richard@iglta.org


phone:
+1 954 630 1637


web:
http://www.iglta.org/




-
-
-













Forward email




This email was sent to eribsskog@gmail.com by richard@iglta.org |




IGLTA | 915 Middle River Drive | Suite 306 | Fort Lauderdale | FL | 33304














Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter