Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 1. august 2011

Jeg sendte en ny e-post til BI




Gmail - Mulig prosjektoppgave for mastergrader etc./Fwd: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium i styring og ledelse










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Mulig prosjektoppgave for mastergrader etc./Fwd: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium i styring og ledelse











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 1, 2011 at 8:21 AM




To:
studier@bi.no






Hei,

da så.

Jeg har faktisk vært på datasalen til BI, på Schaus Plass, dratt med dit av deres student, Magne Winnem, i 1996 vel.

Da jeg prøvde internett for første gang.


Så jeg er en kjenning av akademiet deres.

Så dette synes jeg var skrøpelig behandling.

Kan du ikke høre om de kan bruke det som en doktoravhandling, eller noe da?

På forhånd takk for eventuell hjelp!


Mvh.

Erik Ribsskog


2011/8/1 <studier@bi.no>

Hei Erik!



Handelshøyskolen BI tar ikke imot enkelhenvendelser
når det gjelder case-gjennomføringer.






Med vennlig hilsen



Marielle Solvang Nilsen

Studentassistent

Handelshøyskolen BI





Telefon: 810 00 500

Home page:
www.bi.no
/
www.bi.edu

Email: studier@bi.no / study@bi.no









Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

01.08.2011 04:51







To

info@bi.no

cc



Subject

Mulig prosjektoppgave for mastergrader
etc./Fwd: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium i
styring og ledelse














Hei,



kunne dere på BI hatt min arbeidssak mot Rimi, som f.eks.
prosjektoppgave for Masterstudenter, eller andre, som spesialiserer seg
på f. eks. arbeidsrett?




Jeg har sent om det til HiO siden jeg studerte der, fra 2002 til 2004,
og har en Høgskolekandidatgrad, i IT, derfra, og skal få råd fra en foreleser
der, visstnok.




Men jeg så deres reklame nå, på Nettavisen, om hvor viktig lederutvikling
er, (noe jeg ikke syntes ble verdsatt så utrolig, hele tiden ihvertfall
i Rimi, ihvertfall ble vel min assistents utvikling prioritert på min bekostning,
da jeg var butikksjef, på Rimi Kalbakken, i år 2000 og 2001, kunne det
nesten virke som, ihvertfall).




Og mye annet horribelt skjedde, vil jeg si, sett fra min synsvinkel, som
butikksjef i Rimi, fra høyere ledelse i Rimi/ICA.




På forhånd takk for eventuell hjelp!



Mvh.



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <
eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/7/5

Subject: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium i
styring og ledelse

To:
sam@hio.no





Hei,




jeg er en tidligere student, fra HiO IU, og har en høgskolekandidatgrad,
i IT derfra, fra 2009, (foreløbig).




Jeg har også en arbeidssak, mot Rimi, fra da jeg jobbet som butikksjef
der, (og ble tullet med av distriktsjefer og direktører osv., på Rimi Kalballen
og Rimi Lambertseter, og andre butikker i Oslo), før jeg begynte på HiO.




Jeg lurte på om dere på avdeling for Samfunnsfag hadde
mulighet til å hjelpe meg, med å gi råd, om denne arbeidssaken.




Jeg bor i England, og har også studert ved University
of Sunderland, hvor jeg fikk modulene godkjent som en grad ved HiO IU,
høsten 2004, (jeg hadde et møte med han Frode Eika Sandnes, på universitetet
i Sunderland, på The David Goldman Informatics Centre, (databygningen),
het det vel, den høsten).




Så jeg har også prøvd å tatt det opp med University of
Sunderland, hvor jeg er medlem i 'alumni'-et, men det er vel en sak som
er bedre å ta opp med mitt 'hjemme-akademi', tenkte jeg.




Så det hadde vært veldig bra, hvis dere hatt mulighet
til å hjelpe meg med det.




Jeg kan gi mer informasjon seinere, om detaljene om hva trakasseringen
mot meg bestod i.




Håper dette er i orden, og på forhånd takk for eventuell
hjelp!



Mvh.




Erik Ribsskog
















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter