Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. august 2011

Jeg sendte en ny e-post til HiO




Gmail - Fwd: Fwd: Klage/Fwd: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium i styring og ledelse










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Fwd: Fwd: Klage/Fwd: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium i styring og ledelse











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Aug 10, 2011 at 2:46 PM




To:
Tove Bull-Njaa <Tove.Bull-Njaa@hio.no>






Hei,

men hva med klagen min da.

Jeg må vel ta dere og til retten da.

Hva med graden min, jeg har også fått bevis på at jeg har studert i Sunderland nå, og jeg har laget en nettbutikk, på www.godtebutikken.net, som jeg tenkte kanskje kunne telle som en 'Final Year Project', eller lignende, sånn at jeg kan få en Bachelor-grad.


Kan dere se på dette tror du?

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/8/10 Tove Bull-Njaa <Tove.Bull-Njaa@hio.no>

Hei igjen,



høgskolene i Oslo og i Akershus er slått sammen fra 1. aug. Det er foreløpig ingen endringer når det gjelder studieporteføljen, så her er det fremdeles de utdanningene som de to høgskolene hadde tidligere.



Det har skjedd endringer i organsieringen som en følge av omorganiseringen. Fakultet for samfunnsfag består av HiOs tidligere avdelinger for samfunnsfag og journalistikk, bibliotek- og informasjonsfag.



Høgskolen kan ikke føre noen rettssak for verken nåværende eller tidligere studenter.




Med hilsen Tove Bull-Njaa



On 10.08.2011 13:22, Erik Ribsskog wrote:


Hei,



ok, jeg ser dere har slått dere sammen med noen skoler i Akershus nå og.



Har dere noen nye fakultet nå, som underviser i arbeidsrett, som kunne

ha brukt det her som noe prosjektoppgave, eller noe, tror du, å føre den

arbeidssaken min for meg, i det norske rettsystemet.



Jeg ønsker å realisere de pengene som den arbeidssaken er verdt, samt at

problemene i firmaet blir mer kjent.



Jeg er en tidligere student, fra HiO IU, så jeg synes det er naturlig å

kontakte mitt 'hjemme-akademi/universitet', som det ble kalt, da jeg

studerte i Sunderland.



(Eller kanskje noe jus-fakultet, hvis dere har noe lignende).



Jeg trenger råd om hvordan jeg kan ta opp den arbeidssaken her fra England.



Håper dere har muligheten til å kikke på dette, og igjen takk for svar!



Mvh.



Erik Ribsskog



PS.



Jeg ser dere har fått ny rektor, jeg har også en klagesak, på HiO.



1. HiO IU rotet bort søknaden min til University of Sunderland, våren 2004.



2. HiO IU avslo tre Erasmus-søknader for meg, med dårlig begrunnelse,

våren 2004.



3. Frode Eika Sandnes, hadde et spesielt møte, med kamerat fra

Sunderland, med meg, på HiO IU, våren 2004, hvor han sa at det var

umulig for norske folk å få ekstrajobb i Sunderland, blant annet.



4. HiO Bislett, ei dame på internasjonal kontor, sa at hu skulle søke om

studielån for meg, for skoleåret 2004/05, men hu gjorde ikke dette, som

hu hadde lovet, hu spurte om dette på eget initsjativ.



5. HiO IU drøyde med å godkjenne fagene mine i Sunderland, etter at jeg

hadde kommet inn der, gjennom Kilroy Education, sommeren 2004, etter at

HiO IU hadde rota bort søknaden min.



6. HiO IU godkjente mange av fagene mine fra NHI, men det virka for meg

vilkårlig, hvilke fag de godtkjente, og de stoppa akkurat like før jeg

fikk en Bachelor-grad. Hvorfor ville de ikke godkjenne fler av fagene?

Det virker meningsløst for meg.



Kanskje dere kan se på denne klagen på nytt, nå som dere har fått ny rektor?



Håper dette er i orden!





2011/8/10 Tove Bull-Njaa <Tove.Bull-Njaa@hio.no

<mailto:Tove.Bull-Njaa@hio.no>>




Hei,



jeg har fått oversendt e-posten din for besvarelse fra rektor Kari

Toverud.



Jeg kan informere om at Gerd Engelsrud som har har gitt deg svaret

fra Fakultet for samfunnsfag, er en av dem som underviser i

juridiske fag der. Hun svarer på vegne av fakultetet, og jeg viser

til dette.



Med hilsen

Tove Bull-Njaa

avdelingsdirektør

Fellesadministrasjonen HiOA





-------- Original Message --------

Subject: Klage/Fwd: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks.

Masterstudium i styring og ledelse

Date: Fri, 5 Aug 2011 13:07:57 +0100

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>

To: KariToverud.Jensen@hio.no <mailto:KariToverud.Jensen@hio.no>









Hei,



er det Rimi-Hagen som har vært ute med millionene sine, er det derfor

det ikke svares ordentlig?



Har også en klage på din rektor-assistent vel, Frode Eika Sandnes,

forresten.



Han tulla fælt da jeg skulle studere i Sunderland, i 2004, noe jeg har

klaget på til Kunnskapsdepartementet, men som de sitter på, må man

vel si.



På forhånd takk for svar!



Hilsen deres tidligere student



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: *Erik Ribsskog* <eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com> <mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>>>

Date: 2011/8/5

Subject: Re: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks. Masterstudium

i styring og ledelse

To: Gerd Engelsrud <Gerd.Engelsrud@sam.hio.no

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.hio.no>

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.__hio.no <mailto:Gerd.Engelsrud@sam.hio.no>>>







Hei,



og hvem er det som skriver denne e-posten jeg fikk nå forresten?



Er det rektoren?



Mvh.



Erik Ribsskog





2011/8/5 Gerd Engelsrud <Gerd.Engelsrud@sam.hio.no

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.hio.no>

<mailto:Gerd.Engelsrud@sam.__hio.no <mailto:Gerd.Engelsrud@sam.hio.no>>>





Vi har mottatt din hvenvendelse, men kan desverre ikke imøtekomme

ditt ønske.



med hilsen





Gerd Engelsrud

Høgskolen i Oslo

Avd. SAM







On 08.07.2011 11:19, Lene Skinstad wrote:



Hei



Det er mulig at en av lærerne våre innen juridiske fag kan

hjelpe deg -

forutsatt at de har kapasitet til det. Dette må de imidlertid

vurdere selv.

Du kan uansett ikke regne med å få noe svar på forespørselen

din før

etter 15.august, det er sommerferie nå, og ingen av de aktuelle

foreleserne er tilstede før i august.



Mvh, Lene Skinstad studieadministrasjonen





-------- Original Message --------

Subject: Mulig prosjektoppgave for studenter på f.eks.

Masterstudium i

styring og ledelse

Date: Tue, 5 Jul 2011 22:41:37 +0100

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>

<mailto:eribsskog@gmail.com <mailto:eribsskog@gmail.com>>>

To: sam@hio.no <mailto:sam@hio.no> <mailto:sam@hio.no



<mailto:sam@hio.no>>







Hei,



jeg er en tidligere student, fra HiO IU, og har en

høgskolekandidatgrad,

i IT derfra, fra 2009, (foreløbig).



Jeg har også en arbeidssak, mot Rimi, fra da jeg jobbet som

butikksjef

der, (og ble tullet med av distriktsjefer og direktører osv., på

Rimi

Kalballen og Rimi Lambertseter, og andre butikker i Oslo),

førjeg

begynte på HiO.



Jeg lurte på om dere på avdeling for Samfunnsfag hadde mulighet

til å

hjelpe meg, med å gi råd, om denne arbeidssaken.



Jeg bor i England, og har også studert ved University of

Sunderland,

hvor jeg fikk modulene godkjent som en grad ved HiO IU, høsten

2004,

(jeg hadde et møte med han Frode Eika Sandnes, på

universitetet i

Sunderland, på The David Goldman Informatics Centre,

(databygningen),

het det vel, den høsten).



Så jeg har også prøvd å tatt det opp med University of

Sunderland, hvor

jeg er medlem i 'alumni'-et, men det er vel en sak som er bedre

å ta opp

med mitt 'hjemme-akademi', tenkte jeg.



Så det hadde vært veldig bra, hvis dere hatt mulighet til å

hjelpe meg

med det.



Jeg kan gi mer informasjon seinere, om detaljene om hva

trakasseringen

mot meg bestod i.



Håper dette er i orden, og på forhånd takk for eventuell hjelp!



Mvh.



Erik Ribsskog
























--



Tove Bull-Njaa

Høgskolen i Oslo

P 46/460

22 45 30 61











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter