Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 2. august 2011

Jeg sendte en ny e-post til Ingeus, siden jeg blir irritert, siden britene klager, siden jeg ikke kan finsk, enda jeg er fra Norge




Gmail - More about Scandinavian culture










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




More about Scandinavian culture











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Aug 2, 2011 at 8:15 PM




To:
Paul Nesbit <PNesbit@ingeus.co.uk>


Cc:
CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk>, Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk






Hi Mr. Nesbit,

now I found something more, about Scandinavian culture.

First one thing, in Norway and Sweden, we say that Scandinavia is only Denmark, Sweden and Norway.


Fact.

This is because of the culture, we have almost the same language and the stereotype in these countries is blond.

Where as Finland is the odd Nordic country.


So when you ask if I speak Finnish, since I'm from Norway.

You might as well have asked if I speak Russian, since I'm from Norway.

Not because Russand and Finnish are similar.


But because both languages and cultures, are very different from Scandinavian, (Norwegian, Swedish and Danish), culture.

Hope this explains it better.

Found the comic on Nordic Society in Manchester Facebook-page.


Best regards,

Erik Ribsskog





finner er visst mørkhårede.JPG
103K








PS.

Her er vedlegget:

finner er visst mørkhårede

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter