Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 19. august 2011

Jeg sendte en ny e-post til the Jobcentre




Gmail - Update/Fwd: Sign on










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Update/Fwd: Sign on











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Aug 19, 2011 at 11:52 AM




To:
Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk


Cc:
Paul Nesbit <PNesbit@ingeus.co.uk>, Winter Nic JCP WILLIAMSON SQUARE <NIC.WINTER@jobcentreplus.gsi.gov.uk>






Hi,


I'm refering to the voicemail, left by Mark, from the Jobcentre, Williamsson Sq., Liverpool, yesterday.


My mobile-phone is out of credit, so I didn't get to call you back.


The library at University of Sunderland let me use the internet, since I'm an old student here, from 2004/05.


Can you please reply by e-mail?


I was thrown out by the Landlord, (and Liverpool County Court), due to a dispute, (and even if I complained to the Parliamentary Ombudsman, etc), and moved to Sunderland, since I've been in contact with the student helpline here, regarding further studies, and to speak with accommodation here.


I went to the Williamsson Sq. Jobcentre, on Wednesday, before I moved to Sunderland, but I wasn't allowed to sign one day early, unfortunately.


I'm now in Sunderland, and a bit low on cash, so I hope I can get my Jobseekers Allowance, on Tuesday, as usual.


I've sent copies of all my job-applications the last two weeks, to Mr. Nesbit, at Ingeus, and can forward them to the Jobcentre as well, on request, so that you can see that I've done my obligations, in regards to my Jobseekers Agreement, etc.


Hope this is alright!


Yours sincerely,


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Thu, Aug 18, 2011 at 10:53 AM

Subject: Sign on
To: Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk
Cc: Paul Nesbit <PNesbit@ingeus.co.uk>, Winter Nic JCP WILLIAMSON SQUARE <NIC.WINTER@jobcentreplus.gsi.gov.uk>




Hi,


I've moved to Sunderland yesteday, and was supposed to sign on at Williamsson Sq. jobcentre, now this morning.


Could you please accept this e-mail as my signature, and please tell me which Jobcentre I should go to in Sunderland, untill I start studying again, as planned.


(So that I get my Jobseekers Allowance like usual on Tuesday).


I live at temp. accommodatin, at Clanny House, at campus, here in Sunderland, and am working with sorting my modules out, before I get a permanent address.


Hope this is alrigh!

Yours sincerely,


Erik Ribsskog


PS.


I also send a copy e-mail to Ingeus since I'm on the Work Programme with them









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter