Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 12. august 2011

Jeg sendte en ny e-post til kirken i Skarnes, angående da jeg var forlover, for Magne Winnem




Gmail - Oppdatering/Fwd: Spørsmål om bryllup i Strøm Kirke










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Spørsmål om bryllup i Strøm Kirke











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Aug 12, 2011 at 5:12 PM




To:
sokneprest@sor-odal.kommune.no






Hei,

jeg så også på Wikipedia nå, at en forlover skal være en med 'maktposisjon' gjerne, i samfunnet.

Men jeg er flyktning, i England nå, for jeg har overhørt det, at jeg er forfulgt av noe 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004.


Og ble forsøkt myrdet av et jaktlag, i Kvelde, i 2005.

Alt uten at politiet vil en gang forklare for meg hvem denne 'mafian' er.

Så jeg kan ikke være noe flink maktperson i Norge nå, og følge med på hvem Hr. Winnem er utro med osv.


Så det tror jeg nesten må bli Colin sin jobb nå.

Sånn at hu Elin ikke tilter.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/8/12
Subject: Oppdatering/Fwd: Spørsmål om bryllup i Strøm Kirke

To: sokneprest@sor-odal.kommune.no


Hei,

jeg kom på noe mer om Winnem nå, som jeg ikke likte, som forlover.

Og det var jo det, at både Winnem og jeg, jobba jo i Rimi.


Winnem var butikksjef på Rimi Karlsrud, på denne tiden og jeg var assistent på Rimi Nylænde, på Lambertseter.


Dette var et julebord, i Bekkelagshuset, og det var vel jula 1995, vil jeg tippe på.

Og det som skjedde, var at da jeg tok farvel, med folka fra Rimi Nylænde, (de 'traverne' som holdt ut lengst, jeg var jo leder der, så jeg prøvde å dempe meg litt, og ikke drikke så mye).


Det som skjedde, var at da jeg var på vei hjem, så gikk jeg ned til første etasje, hvor utgangen og garderoben var.

Og der var det helt tomt, (klokka var kanskje 1, eller noe, natt til søndag).


Jeg skulle ta en drosje hjem da.

Bortsett fra Magne Winnem og ei nok mindreårig mørkhårig 'snelle', som jeg tror var lagerhjelp, i butikken hans.

De hadde visst noe på gang, virka det som, (de var som et kjærestepar, og trodde nok ikke at noen kom til å forstyrre dem, og Winnem sa ikke hei, men så surt på meg).


Så jeg fikk jo 'Karasjokk' og gikk opp i 2. etasje igjen.

Og dummet meg ut, ovenfor kollegaene mine, fra Rimi Nylænde.

Og da, så tok jeg meg noen drinker, (Henning Sanne, en kollega, kjøpte Fjellbekk vel, som han prata mye om, som favorittdrink, eller noe).


Og så satt jeg der og drakk i en time eller to til, før jeg våget meg ned igjen.

For det var så flaut.

Å se Magne Winnem, sitte der og være utro mot kona si Elin, (må man vel si at han var), syntes jeg.


Jeg kjente ikke Elin så bra, men jeg var jo forlover i bryllupet deres.

Og da ble det nesten som at Magne Winnem, ja, hva skal man si, spytta meg i trynet, eller noe, mener jeg.

Jeg var jo da involvert i det bryllupet, og da behøvde vel ikke han å være utro, når jeg var på samme festen?


Det syntes jeg var for dårlig.

Han kunne vel heller vært utro, sånn at jeg slapp å se, hvor lite han respekterte det bryllupet, og sånn at jeg slapp å vite, hvor lite det forlover-greiene betydde for han.


Han så vel på meg som en fjott da, må man vel si.

Så jeg må nesten be dere, om dere kan være så snille, å stryke navnet mitt, som forlover, for Elin og Magne Winnem, i kirkeboka deres.


Dette bryllupet, var høsten 1993, i oktober, var det vel, i Strømm kirke, het vel kirken.

Og det var Elin Winnem som var sognebarnet deres.

Hun het Zahl Kristensen, før bryllupet.


Så det at Winnem rota med hu mindreårige lagerhjelpen, foran trynet på meg, det var som et svik mot meg, som forlover, vil jeg si.

Hvis jeg har forstått det her riktig.

Hva synes kirken?


På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har også meldt meg ut av statskirken nå, så kanskje Magnes fetter Colin Dobinson, kan stå som forlover istedet, for han var det visst meningen, at egentlig skulle vært forlover.


Håper dette er i orden!


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/9/14
Subject: Spørsmål om bryllup i Strøm Kirke
To: sokneprest@sor-odal.kommune.no


Hei,

på 90-tallet, (nærmere bestemt i oktober 1993, fant jeg i Aftenpostens arkiv), så var jeg forlover, for min kamerat fra siste året videregående, i Drammen, Magne Winnem.


Han gifta seg med Elin Zahl Kristensen, fra Skarnes.


Og jeg har vel litt ansvar, som forlover.

Nå har han kamerater som kjører i fylla og har hemmelige møter osv.

Og han har selv sluttet å drikke.

Det var noe mer og, men det kommer jeg ikke på, akkurat nå.


Men jeg kan ikke gå helt god for Winnem lenger da, så da må jeg vel si fra.

Jeg har overhørt, at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003, så jeg har flyktet til England, og får ingen av mine rettigheter, fra norske myndigheter.


Så jeg lurer på om dette kan ha noe med Winnem å gjøre, for han kjente til en sånn mafia, husker jeg han sa, på 90-tallet, som min sjef i Rimi, bl.a. Elisabeth Falkenberg, var med i da, ifølge Winnem.



Men men.

Så jeg vet ikke helt om han kanskje tuller litt med hu Elin-jenta deres.

Foreldrene hennes hilste jeg vel på, og de virka vel hyggelige, må jeg vel si.


Men men.

Selv om bryllupet kanskje var litt kjedelig, det var f.eks. ikke lov å drikke øl osv., men det var det kanskje foreldra til Winnem som var ansvarlige for?

Men men.


Og jeg har også chatta med ei fra Skarnes, som vel het Line Nordli, på #quiz-show, og hu virka også hyggelig, (selv om hu kanskje hadde litt få venner, siden hu var så mye internett, når hu var så ung?.


Bare noe jeg husker, for jeg var op på quiz-show, for jeg hadde ikke så hyggelige venner.

Man kan si mye om Magne Winnem, men han er ikke så hyggelig alltid, det kan man vel ikke si.

Så jeg var mye på internett, siden f.eks. slektningene mine også var sånn, at de var litt sånn 'krigerske' noen ganger.


Så fantes det kanskje oftere mer siviliserte folk på nettet da, som hu Nordli-frøkna f.eks.

Men men.

Mer da.

Jo, og kirketjeneren deres, han hadde jo på seg satanist-band t-skjorte, så jeg.


For det ble noe krøll med en salmebok, med vielsesattest inni.

Og da måtte jeg få han til å åpne våpenhuset igjen.

Uten at jeg fant den boka da.

For bruden ble så ergerlig, for hu ville så gjerne ha den boka, husker jeg.


For det var noen viktige papirer da, som dem måtte ha med seg.

Men men.

Så da la jeg merke til det, at han kirketjeneren deres, i 18 års alderen kanskje, han hadde på seg svart satanist-band t-skjorte.


Var han djeveldyrker eller?

Vi får se.

Mer da.

Jo, og Winnem ba meg kjøpe et beger cola til han, på bensinstasjonen ved Sanngrunn kafeteria, hvor middagsselskapet var.


Men da stoppa mora hans meg, når jeg skulle inn der med cola til Winnem, og nekta meg å slippe inn, med cola.

Så den familien der funka ikke helt, vil jeg si.

Jeg tenkte det kanskje var en av jobbene mine som forlover?


Er det mulig å spørre om det, om cola-kjøping og bringing, faller inn under pliktene til en forlover?

(For jeg har ikke vært forlover igjen, hverken før eller etter det her).


Og hu jenta som var forlover til Elin.

Hu skulle liksom være singel da, sa Winnem til meg, før bryllupet.

Men hu hadde visst hatt seg et 'one night stand', eller noe, dagen før bryllupet.


Så sa, så måtte dem gjøre om på bordplasseringa, og jeg måtte sitte langt unna hu forloverinnen til bruden da, pga. det her da, skjønte jeg.

Men men.

Men siden jeg har hørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian', så skriver jeg på noen slags memorarer, på internett osv.


Og for å vise at jeg ikke farer med 'røverhistorier', så skulle jeg gjerne hatt en bekreftelse, f.eks. fra kirkeboka deres, eller lignende, på at jeg var forlover under dette bryllupet, til Winnem og Zahl Kristiensen.


Hvis det er mulig da.

For jeg vet at Svelvik kirke, de klarte å sende meg dåpsattesten min, hit til England.

Så det var veldig bra av de, så da tenkte jeg at jeg kunne prøve ihvertfall.


På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Det med Winnem, det var at jeg mistenker at han kan ha vært involvert i å få brent ned et hus, med sosial-klienter, som var nabohuset, til han og Elin, ute i Spikkestad, hvor de etterhvert flytta til.


Winnem sier også at sønnen sin er litt 'dum', eller noe sånt.

Han sa også på Sanngrunn der, at storebroren hans, fra Krokstadelva, eller noe, var litt 'dum'.

Og begge dem har lyst hår vel.


Så jeg lurer på om Winnem er i noe slags klan, eller noe, som tuller med folk som har lyst hår.

Eller norske folk da.

Jeg vet det høres dumt ut.

Men han liker ikke sosial-klienter ihvertfall, det husker jeg han sa, for jeg var ikke bare forlover, jeg måtte også hjelpe han med flytting til Spikkestad da.


(Men Winnem betalte mat på McDonalds, langs E18 vel).

Så da husker jeg at Winnem sa det, at sosial-klienter, det likte han ikke.

Og et par år seinere, så brenner bygningen der opp, og to personer dør i brannen, var det vel.


Så et varsko for han Winnem, må jeg nesten si nå.

Og et varsko for han kirketjeneren deres.

Det er vel litt rart hvis en djeveldyrker er kirketjener mener jeg.


Selv om djevelen sikkert står i bibelen han og, mener jeg.

Men det er vel ikke svarteboka, som dere står og leser fra, i den kirka, er det det da?

Hvis ikke, så skjønner dere sikkert hva jeg mener, med at jeg syntes det ser rart ut, hvis kirketjeneren har på seg djeveldyrker-band t-skjorte.


Men men.













PS.

Her var det, som Elin og Magne, hadde bryllupsmiddag.

Ingen drakk noe.

Det var nesten ikke lov å drikke cola engang.

Magne sin mor, (som nå er død), stoppa meg i døra, med et beger cola, som Magne Winnem ville at jeg skulle kjøpe for han, på bensinstasjonen der.

Så sånn var det.

Så ihvertfall Magne sin slekt, er _veldig_ kristne.

Magne advarte meg om det, at de var _veldig_ spesielle, (uten å gå i detalj), så jeg var litt sånn nervøs, under det bryllupet der, må jeg innrømme.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter