Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. august 2011

Jeg sendte en ny e-post til Liverpool County Court




Gmail - Update/Fwd: Payplan Internet Enquiry










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Update/Fwd: Payplan Internet Enquiry











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Aug 16, 2011 at 2:48 PM




To:
enquiries@liverpool.countycourt.gsi.gov.uk


Cc:
yk@advokatforeningen.no, Janet.Dunbar@hmcourts-service.gsi.gov.uk, civilappeals.cmsa@hmcts.gsi.gov.uk


Bcc:
help@payplan.com






Hi,

I've contacted Payplan now.

I'm not going to let any bailiff in.

You shouldn't send your bailiff here, you are just scamming me.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: <help@payplan.com>
Date: Tue, Aug 16, 2011 at 2:46 PM

Subject: Payplan Internet Enquiry
To: eribsskog@gmail.com



















Payplan financial freedom
Thank you
Your details have been received by Payplan - an experienced debt adviser will contact you within the next two working hours.
At busy times it may take up to 24 hours for an adviser to contact you for which we apologise in advance. In the meantime, why not read about Payplan's range of free debt solutions, some of the benefits of being a Payplan client or find out the latest debt news.
If your enquiry is urgent, then please contact us free on freephone 0800 716 239 (Monday to Friday 8am - 9pm and Saturdays 9am - 3pm). Please have your Postcode ready so that the adviser can find your details quickly.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter