Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 19. august 2011

Jeg sendte en ny e-post til Liverpool City Council




Gmail - Housing Benefit










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Housing Benefit











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Aug 19, 2011 at 12:41 PM




To:
Liverpool Direct <liverpool.direct@liverpool.gov.uk>






Hi,


I had a dispute with my Landlord, and the case ended up in the County Court.


Unfortunately, I didn't get a letter about a court-hearing, so I complained about this.


The Court ignored the complaint, (even if I also complained to the Parliamentary Ombudsman), and the Police and the Bailiff, came and threw me out, of my flat in Leather Lane, on Wednesday.


I now live at temporary accommodation, at my old university, University of Sunderland, (where I plan to continue studying eighter part-time or full-time now).


I inform you about this, since I've been unemployed the last couple of years, and have been receiving Housing Benefit and Council Tax-benefit, from the Liverpool City Council.


Hope this is alrigh and thanks again for the help!

Yours sincerely,


Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter