Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 1. august 2011

Jeg sendte en ny e-post til Helsetilsynet




Gmail - Oppdatering/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 1, 2011 at 6:40 AM




To:
helsetilsynet@fmve.no


Cc:
Knut Angrim Øvergaard <knut.overgaard@adv-hurum.no>, post@advokatforeningen.no


Bcc:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Dagen etter at hu tyske Nicole, vant Grand Prix, på begynnelsen av 80-tallet.

Så dro vi en gjeng fra Bergeråsen.

Meg og søstera og stesøstera mi, og deres venninne Gry Stenberg og min kamerat Tom Ivar Myrberg.


Vi dro til Svelvik, for å motvirke kjedsomhet.

Og da ville Gry besøke mormora si.

Sikkert hu Gerd Stenberg.

Og jeg sa at Nicole sang på fransk, tysk og engelsk.


Og hu sa 'og hollandsk'.

Så hu kunne hollandsk.

Så jeg lurer på om hu har vært hore i Amsterdam, og tuller med meg, fordi hu var redd jeg skulle skjønne det?

Og derfor er feminist, for å ta mannfolka, så de ikke skal skjønne det, at hu og andre har vært horer.


Noe sånt?

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Nicole vant grand prix, i 1982, så jeg nå, så dette har nok foregått siden jeg var 11 år sikkert, og kanskje før det og.


Bare noe jeg tenkte på.


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/8/1
Subject: Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold
To: helsetilsynet@fmve.no
Cc: Knut Angrim Øvergaard <knut.overgaard@adv-hurum.no>, post@advokatforeningen.no



Altså,

det med arbeidserfaringen, det var jo sånn at de hadde tatt bort 10 år, av min arbeidserfaring.

Og sammen med at min alder var redusert med ti år.



Og at hun Silke Gjetrang skrev det, at utseendet mitt svarte til alderen.

Da er det jo ikke sånn, at selv om personnummeret var riktig, at alderen min fremgikk som det den var.

Det at personnummeret var riktig, det var jo bare en dårlig unnskyldning det da.


Jeg tenker nå, om dette kan være noe med hun Drammens-dama, Malena Gjetrang vel, som jeg møtte en gang jeg var med David Hjort, kollega fra Rimi, på byen, ikke lenge etter at moren min døde.

For da hadde Hjort og kamerat Roger satt inn røykmaskin, i Rimi-leiligheten min, for Roger jobba med sånt.


Malena og venninna møtte vi først på et utested ved navn Paleet vel.

(Jeg kjente ikke så mange i Oslo, men Hjort pleide å dra meg med ut på byen da, noe jeg enkelte ganger sa ja til, pga. kjedsomhet).


Og da ble hun Malena kosete da.

Og en som het Erik Dahl, satt på røykmaskinen.

Men hu var litt umoden hu Malena, for hu ville ikke ta av trusa, når vi lå i senga, etter at de andre gjestene hadde gått.


Så det ble bare som noe tull.

Men dagen etter, så spør hun meg, et ja/nei-spørsmål.

'Er jeg like gammel som de andre som var på festen'.

Det var jo som en felle.


For jeg var jo eldst, vil jeg tro.

Men jeg var ihvertfall fortsatt i 20-åra, og hu Malene var ihvertfall myndig, vil jeg tro, hu jobba på Lizzy i Drammen, og var på utested, med alkoholservering, en lørdagskveld, i Oslo.


Det er lang historie.

Men jeg sa jeg var på samme alder, for både jeg og Hjort var jo i samme alder.

Og dette var ikke et åpent spørsmål.

Jeg ville ikke gjøre henne stressa, i tilfelle hu ville få noe epikrise, eller noe hvis hu skjønte at jeg var en pensjonist på 29 år, eller hva hu trudde.


Dette var nok noe konstruert.

(Uten at jeg skal gå i detalj om hva som skjedde på den festen heller, men det er en lang historie, som sagt).

Så derfor har kanskje hennes Illuminati-slektning, Silke Gjetrang,


(Eller hva hun er).

Tulla med meg.

Eller om det var onkel Martin.

Og legen i Helgeroa, han fikk jeg høre at var bestemor Ingeborg sin lege.

Og Helgeroa er et lite sommersted, ved sjøen, så det var liksom ikke noe alvorlig, ved det.


Så her kan det være noe med at Gjetrang-slekten kan ha noe vendetta mot meg og eventuelt, eller min slekt, min far og stesøster Christell Humblen bor i Drammen.

Så her kan det også være urent trav, har jeg trenkt.


Noe militant feminist-nettverk?

Christells venninne Gry Stenberg, er jo i slekt med ei sånn militant underverdens-feminist, Gerd Stenberg, i en organisasjon.



Heter de.


Kan dette være noe plott fra Drammen Soroptimistklubb, lurer jeg.


(Noe feminisme greier).

Noe lureri og ugler i mosen, virker det ihvertfall som det er her, mener jeg.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/8/1
Subject: Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold

To: helsetilsynet@fmve.no
Cc: Knut Angrim Øvergaard <knut.overgaard@adv-hurum.no>, post@advokatforeningen.no



Og også det, at de unnskylder feilen på ti år, på min alder, med at personnummeret er riktig.

Det virker veldig søkt, synes jeg.

Som en 'cover-up'.

Og dere retter på min arbeidserfaring, og alder og alt sånt.


Men diagnosen blir stående.

Hvordan kan dere forrandre hele journalen, _untatt diagnosen_.

Den vil dere absolutt ikke fjerne.

Nei, dette er for å tulle med meg, mener jeg.


Det er jo som i Stalins Sovjet dette.

Nå får dere faen meg skjepe dere.

Han overlegen i Sandefjord, tilbydde meg, da jeg ringte for noen år siden, å slette hele journalen.


Så det tilbudet burde gjelde enda, mener jeg.

Her er det noen illuminati eller mafia som tuller med meg, enda denne saken egentlig er avgjort før, at det var bare noe tull, med hele journalen.


Hva faen er det som foregår egentlig?

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/8/1
Subject: Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold
To: helsetilsynet@fmve.no
Cc: Knut Angrim Øvergaard <knut.overgaard@adv-hurum.no>, post@advokatforeningen.no



Hei igjen,

altså hvis hu Silke, hadde sagt det, i år 2005, at 'nå Erik, nå blir du tvangsinnlagt', og nå har du fått en diagnose, og nå blir du umyndiggjort.

Da ville jeg ha klaget der og da.


Så derfor mener jeg, at dere kan ikke komme nå, og nekte meg å få slettet den diagnosen, når dere ikke har fortalt meg det før, at jeg har en diagnose.

For da har blitt fratatt min klagerett, mener jeg.


Og det er umyndiggjøring og overformynderi av værste sort, mener jeg.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/8/1
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold
To: helsetilsynet@fmve.no
Cc: Knut Angrim Øvergaard <knut.overgaard@adv-hurum.no>, post@advokatforeningen.no



Hei,

jeg tenkte mer på denne klagen nå.

Og det snakkes om 'ugyldig fravær'.

Men har jeg gått på noe barneskole da?



Det snakkes også om 'utskrevet'.


Men jeg har kun vært på noen timer hos psykolog, som min onkel Martin har dratt meg med på.

For å roe ned han.

Mens jeg bodde på gården til hans samboer, Grete Ingebrigtsen, i Kvelde.


Så jeg har ikke vært innlagt på noe sykehus.

Kun vært til timer hos psykolog.

Som jeg regna med at var bare noe ganske uskyldige greier, for å roe ned onkel Martin.

Så jeg mener det, at man kan ikke komme mange år etterpå, og si at jeg har blitt 'utskrevet'.


For jeg har aldri blitt fortalt at jeg har vært _innlagt_.

Så her er det masse formynderi, som har foregått over hodet mitt.

Tydelig noe mafia-greier, eller noe.

Hu tyske Silke kan sikkert ha vært noe russisk mafia, eller noe.


Kanskje hu er fra Øst-Tyskland?

Uansett så har ihvertfall kommunikasjonen gått over hue på meg.

Og de kan ikke si mange år etter at jeg er innlagt og har fått en diagnose.

Det burde ha vært fortalt til meg, av psykologen.


Og ikke av min danskfødte mormors slektninger i USA, (Heegaard), over internett, som var grunnen til at jeg klagde nå.

Så her har det foregått mye rart, over hue på meg.

Og kommunikasjon, er en av mine nøkkelferdigheter, etter å ha jobbet mange år som butikksjef, og jeg har også hatt kommunikasjon (og samarbeid og ledelse), som fag, på høgskole, (NHI, på begynnelsen av 90-tallet).


Så det virker som for meg, at informasjon, bevisst har blitt tilbakeholdt for meg.

Derfor får jeg nå en aha-opplevelse, flere år senere.

Det studiet på NHI, (Norges Høgskole for Inf. teknologi), som jeg gikk på, var Informasjonsbehandling, og jeg har også gått data og informasjonsbehandlings-linja, på handelsskole.


Så jeg tolker det som at jeg har blitt lurt her, og at informasjon om min situasjon, bevisst ikke har blitt gitt meg.

PIV kan ikke prate om 'ugyldig fravær', hvis jeg ikke har blitt umyndiggjort, mener jeg.


Det er bare umyndige eller arbeidstagere, som har ugyldig fravær, mener jeg.

Dette er at man umyndiggjør meg, og det har ingen fortalt meg, at jeg har blitt innlagt, umyndiggjort og fått en diagnose.


Dere kan ikke komme med det, flere år senere.

Det blir som kriminell trakassering, mener jeg.

Jeg har anmeldt dette tidligere til politiet, siden hun Silke Gjetrang, har gitt en diagnose, i et møte jeg ikke var på, noe jeg ser på en formærmelse og æreskrenkelse, for det blir som at hun sier at det er likegyldig om jeg er med på møtet, eller ikke, så jeg sender også en kopi-epost til politiet i England, (selv om dette er på norsk, men de får kanskje oversatt det, hvis de er interessert).


Så nå ser jeg gjerne at den diagnosen blir frafalt/slettet.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/7/29
Subject: Klage på Psykiatrien i Vestfold
To: helsetilsynet@fmve.no
Cc: Knut Angrim Øvergaard <knut.overgaard@adv-hurum.no>, post@advokatforeningen.no



Hei,

jeg legger ved brev fra Psykiatrien i Vestfold, hvor de skriver at de har gitt meg en diagnose, etter at jeg flyktet fra noe mafia-angrep, til England, 25. juli 2005.

Så de har gitt meg en diagnose, bak ryggen min.


Og det er bare i Hitler-Tyskland eller i Stalins Sovjet, mener jeg, at de gjør sånt.

Jeg har jobba som butikksjef, og vet at jeg ikke kan 'ta' personalet, for ting som ble opplyst, på møter de ikke har vært på.


Sånn blir det her og, mener jeg.

Dere kan ikke komme nå, 5-6 år senere, å si at jeg har en diagnose.

Det er bare tull og tøys, mener jeg.

Nå får dere slutte å være tullebukker, og slette den diagnosen.


Helvetes mafia-pakk.

Erik Ribsskog

















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter