Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. august 2011

Jeg sendte en ny e-post til Advokatforeningen




Gmail - Oppdatering/Fwd: Disiplinærsak OPP-041-2011










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Disiplinærsak OPP-041-2011











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Aug 16, 2011 at 4:50 AM




To:
yk@advokatforeningen.no






Hei,

jeg var litt stressa istad, grunnet mulig utkastelse osv.

Angående inhabilitets-skjema.

Jeg kjenner såvidt til en Grande, en bodybuilder, fra Bergeråsen.


Han er kamerat med med min fars stesønn, Viggo Snoghøj/Snowhill.

Og min far er jo involvert grunnet at dette er en advokat som har ordnet med arv for familien.

Så det er mulig at advokat Grande, fra skjemaet deres er inhabil.


Kom jeg på nå, når jeg prøvde å sovne igjen her.

Sorry at jeg var litt treig med å komme på det!

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/8/15
Subject: Disiplinærsak OPP-041-2011

To: yk@advokatforeningen.no


Hei,

jeg viser til Deres brev fra 11. august, som jeg mottok i dag.

Jeg sender med kopi av bekreftelse på at jeg forstår standardorienteringen.


Jeg blir dessverre kastet ut av Liverpool County Court, på onsdag, grunnet at jeg skylder litt på husleia, men jeg har vært i kontakt med mitt tidligere universitet her i England, University of Sunderland, og drar dit i morgen, hvor jeg regner med at jeg får bolig og studieplass.


Men jeg har minimalt med penger, for jeg er arbeidsledig, her i England.

Men det er nok uansett best å sende på e-post til meg, ihvertfall til jeg gir nærmere opplysninger, om adresse.


Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog







img138.jpg
283K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter