Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. august 2011

Jeg sendte en ny Facebook-melding til Carl Fredrik Fallan







  • Erik Ribsskog



    • Hallå Carl,

      long see.

      Hvordan går det?

      Mye rart som foregår her, har overhørt at jeg er forfulgt av noe dem har i Oslo, som heter 'mafian', har begynt å skrive blogg: johncons-mirror.blogspot.com


      Prøver også å finne ut om hvorfor faren min lot meg bo aleine osv. Christell sin bror, Bjørn Humblen, i Bergen har vært i Johanitterordenen, har jeg funnet ut.

      Snål familie det der. Skjønner du noe av det?


      Hvorfor knuste du soveromsdøra mi en gang, (egentlig rommet til faren min, i Leirfaret, som 16-17 åring vel?).

      Mvh.

      Erik Ribsskog


  • Erik Ribsskog

    15. juli

    Erik Ribsskog


    • Det blei mer enn 1000 karakterer, så det gikk ikke ann å poste på vegg nå:

      Vi får kanskje si Store-Christell og lille-Christell, sånn som det var med Store-Oddis og Lille-Oddis, på Bergeråsen?

      (Siden dattera di vel heter Christel, ettersom jeg har skjønt).


      Det var selvfølgelig Store-Christell jeg mente, som høre det han Erik Thorhallsson sa.

      Søstera mi Pia, sa også at Thorhallson og kompisene hadde ei dame i Sande som de tok i rumpa, eller noe.

      Og de var veldig på hu Christell, (altså Store-Christell).


      Jan dro på lang ferie rundt jul 1988, mens Thorhallsson og kamerater hadde fått 10.000 for å bygge om badet, eller noe, med fancy badekar.

      Og de prata om at han ikke måtte bli forrundra hvis noen av dem hadde tatt jomfrudommen på Christell, når han kom tilbake, (dette var høsten hu fylte 16 år. Hu gikk på skole i Holmestrand, men var mye i Drammen, antagelig fordi slekta hennes var mye der, mora og broren. Viggo bodde vel i Danmark, eller noe, da).


      Så veit jeg ikke hva som skjedde, for søstera mi, Pia, flytta opp til meg fra Havnehagen, og hadde mye fester, osv., hos meg, i Leirfaret, rundt da hu fylte 17 år.

      Nina Monsen var også innom en tur, og vi drakk osv., og litt av hvert skjedde.


      Søstera mi Pia sa, for 10-11 år siden at hu hadde tatt selvmord.

      Søstera mi fortalte meg at hu bodde på Bergeråsen, men hu var vel gift og hadde unger, sånn som jeg skjønte det.

      Du likte ikke hu Nina Monsen, husker jeg, hva var det pga. igjen?


      Hu hadde visst blitt voldtatt mye, sa hu, i 1988, uten at jeg vet om det var på Berger eller på Romsås, hvor hu hadde bodd en del år allerede da.

      Bare noe jeg tenkte på.

      Mvh.

      Erik Ribsskog



  • Erik Ribsskog

    19. juli

    Erik Ribsskog


    • Hei,

      hvem er hu Mercy, fra Afrika vel, som du har på vennelista og som har sendt friend-request?


  • Erik Ribsskog

    for noen sekunder siden

    Erik Ribsskog


    • Hallå Carl,

      nå tenkte jeg at jeg skulle flytte tilbake til Norge, til Drammen, for jeg blir kasta ut i England.

      Kan du låne meg noen kroner til jeg får solgt det sameiet i Holmsbu, som jeg eier en del av.


      Bare sånn at jeg får leid meg en leilighet i noen måneder, til jeg får jobb eller arbeidsledighetstrygd osv.

      Har mange rettsaker jeg må ordne med og, i Norge, så det er greit å bo i Norge sånn sett og, tenker jeg på.


      Mvh.

      Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter