Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. august 2011

Mer om Bergeråsen, osv.




Gmail - RE: Join my network on LinkedIn










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




RE: Join my network on LinkedIn











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 15, 2011 at 8:50 AM




To:
kjartan killi <kjartan.killi@gmail.com>






Nei, ribbelosjen er nytt for meg.

Det hørtes ut som noe pisspreik, eller noe.

Men men.

Søstera di er ihvertfall dritt-fin.

Hu niesa til Sylvia, fra Oslo.


Hu var sammen med søstera mi Pia og stesøstera mi Christell, til Bournemouth, på EF språkreise, sommeren 1988.

Også hadde EF en sånn mimre-fest, høsten 1988, og da møtte jeg hu søstera di, som stod i trappa der, sammen med søstera mi og stesøstera mi og ei annen ung dame.


Hu søstera di med det lange lyse håret.

Også hilste tanta di meg fra hu en gang på Prima.

Men søstera mi, Pia, sa at hu søstera di, (niesa til Sylvia), var sånn at hu lå med alle, osv.


Men jeg syntes hu var skikkelig fin, men Pia tilbydde seg ikke å gi meg telefonnummeret, eller lignende.

Så søstera mi ødela litt der.

Det får du hilse søstera di og si, hvis du prater med a.


At Pia var litt spesiell.

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/8/15 kjartan killi <kjartan.killi@gmail.com>

Jaha!

Som jeg sa ble invitasjonen sendt til hele mail listen min. Du lå der etter ett forsøk på å prøve å få deg til å programmere en webbutikk tidligere i fjor. Jeg fikk jo høre om deg i ribbelosjen i Asker. Det husker du kansje at jeg nevnte. Jaja.. Vi får se hva som skjer. Vi får virkelig se hva som skjer. Slik som du driver på å styrer å orger på nettet får vi se hva som skjer. Ja det får vi gjøre.-.--


Jaja.. God ettermiddag... God dag mann Økseskaft og god natt

Hilsen
Kjartan "ribbelosjbror av 2 klasse" Killi

Den 15. august 2011 09:41 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:



Hei,

ok, jeg heiv ut deg og en annen Killi-kar fra Facebook-gruppa for Bergeråsen, for den er for folk som bor eller har bodd, på Bergeråsen.


Så det er ikke nok å ha vært gjest der, dessverre.


Jeg vet ikke hvorfor du kontakta meg på LinkedIn, jeg kan ikke huske å ha vært kollega, eller studie-kollega, eller noe, av deg, i gamle dager.

Så det må ha vært en glipp, hvis jeg godkjente den invitasjonen, fra LinkedIn, og jeg har også rydda opp på det programmet.


Jeg har heller ikke kjent din tante Olga, er du sikker på at du ikke mente Sylvia?

Erik Ribsskog


2011/8/15 kjartan killi <kjartan.killi@gmail.com>

De er døde nå. Men tante Olga bodde der frem til i 2001.



Den 15. august 2011 09:19 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:



Hei,

jeg veit ikke, hvem er det du er i slekt med på Bergeråsen da?

Mvh.


Erik Ribsskog


2011/8/15 kjartan killi <kjartan.killi@gmail.com>

Ja, jeg har en del slekt på bergeråsen og feiret St. Hans på Ulviksletta i 2002 sammen med min tante Olga Killi fra Skotterud :)




Kansje vi har møttes før.


Mvh

Kjartan Killi

Den 15. august 2011 08:22 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:



Hei,

jeg synes jeg så deg på Bergeråsen, på Facebook og.

Er du fra Bergeråsen forresten.


Jeg syntes det ble dobbelt tilfeldings.

Erik Ribsskog



2011/8/15 Kjartan Killi via LinkedIn <member@linkedin.com>



LinkedIn


Kjartan Killi has sent you a message.



Date:
8/15/2011



Subject:
RE: Join my network on LinkedIn



Hei, jeg jobber i Onlineguiden.no. Jeg tror webdesigngreiene du snakker om er sendt av noen kolleger i tullehjørnet.


Invitasjonen ble visst sendt til alle på mail listen min.




Ha en fortsatt fin dag.


Mvh.


Kjartan Killi




On 08/12/11 1:20 PM, Erik Ribsskog wrote:


--------------------


Heisann,




bare lurte på hvorfor du sendte invitasjon på LinkedIn.




Var det du som hadde Onlineguiden?




Hvor seriøst var det webdesign-greiene du spurte om?




(Hvis det var deg igjen).




Mvh.




Erik Ribsskog






On August 11, 2011 6:22 AM, Kjartan Killi wrote:


--------------------


Erik,




I'd like to add you to my professional network on LinkedIn.




- Kjartan


View/reply to this message


Don't want to receive e-mail notifications? Adjust your message settings.


© 2011, LinkedIn Corporation























Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter