Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 15. september 2011

Det annonsetilbudet var visst et tilbud om skjult reklame

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
to"Mari no.pokerlistings.com"

dateThu, Sep 15, 2011 at 12:45 PM
subjectRe: Re: Förslag angående din blogg
mailed-bygmail.com

hide details 12:45 PM (0 minutes ago)


Hei,

nei jeg oensker ikke den formen for reklame, paa bloggen.

Jeg vil gjerne beholde integriteten min.

(Min blogg er om rettigheter osv., saa jeg er litt avhengig av at folk kan stole paa at det som staar der er sant).

Jeg ser heller for meg Leaderboards osv., eventuelt.

Saa det passer nok daarlig dessverre.

Men takk for tilbudet!

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/9/14 Mari no.pokerlistings.com
- Hide quoted text -


Hej Erik,

Kul att höra från dig :)

Det vi är intresserade av är att du skriver ett inlägg på din blogg
som vi kan integrera ett par länkar i. Vad inlägget handlar om är helt
upp till dig, så länge det är relevant till länkarna på något sätt,
och vi har inga krav på speciellt omtal eller liknande. Orden som ska
länkas får du av mig, och du får fläta in dem i texten som du vill.

För detta kan jag erbjuda 800 NOK.

Vad säger du om det här? Sänd mig gärna eventuella spörsmål.


Mvh
Mari Johansen
no.pokerlistings.com


>Hei,
>
>jeg er kanskje litt skeptisk til aa annonsere for poker, men hvor mye er
det
>betalt i saafall?
>
>Mvh.
>
>Erik Ribsskog
>
>2011/9/12 Mari no.pokerlistings.com
>
>> Hej!
>>
>> Jag heter Mari Johansen och jobbar med marknadsföring för
>> no.pokerlistings.com.
>>
>> Vi letar efter nya partners och är väldigt intresserade av att få
synas
>> på din blogg!
>>
>> Detta är ett samarbete som vi självklart erbjuder betalning för.
>>
>> Tveka inte att ta kontakt om detta låter intressant, så ska jag
gärna
>> berätta mer om konceptet.
>>
>> Ha en fin dag!
>>
>> Mvh
>> Mari Johansen
>> no.pokerlistings.com
>>
>>
>>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter