Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 20. september 2011

Jeg fikk en ny e-post fra IPCC

from !enquiries enquiries@ipcc.gsi.gov.uk
to "eribsskog@gmail.com"
date Mon, Sep 19, 2011 at 3:26 PM
subject Response to enquiry, Ref: 2011/016499
Important mainly because of the words in the message.

hide details 3:26 PM (22 hours ago)


Our reference: 2011/016499


19th September 2011


Dear Mr Ribsskog

Thank you for contacting the Independent Police Complaints Commission (IPCC) regarding your complaint against Northumbria Police.

The IPCC acts as the guardian of the complaint system, however, the police force concerned is responsible for officially recording the complaint, and in the majority of cases, investigating the complaint. It is for this reason that a complaint would normally be forwarded, with the complainants consent, onto the Professional Standards Department (PSD) of the appropriate police force for their consideration.

We note that your correspondence has already been sent to the police and we will therefore be taking no additional action.

It is now the responsibility of the Northumbria PSD to respond to your complaint. Should the PSD decide not to record your complaint, you will have a right of appeal to the IPCC.

In the meantime you should await a response from the Professional Standards Department of Northumbria Police.

Yours sincerely


Andrew Getty
Customer Contact Adviser
Independent Police Complaints Commission
Tel: 08453 002 002
Email: enquiries@ipcc.gsi.gov.uk







The original of this email was scanned for viruses by the Government Secure Intranet virus scanning service supplied by Cable&Wireless Worldwide in partnership with MessageLabs. (CCTM Certificate Number 2009/09/0052.) On leaving the GSi this email was certified virus free.
Communications via the GSi may be automatically logged, monitored and/or recorded for legal purposes.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter