Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 26. september 2011

Jeg sendte en ny e-post til IPCC

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
to!enquiries

ccTAYLORG@unhcr.org

dateMon, Sep 26, 2011 at 2:05 PM
subjectRe: IPCC reference 2011/016499
mailed-bygmail.com

hide details 2:05 PM (0 minutes ago)


Hi,

I have to repeat this again.

You frustrate me, I think.

I compain to PSD, and they pretend to be stupid, and not understand.

Why do I do even bother writing this?

How can you not understand what I write in perfectly understandable English?

Phones all of you, that is the IPCC, PSD, and the Northumbria Police.

Erik Ribsskog


- Hide quoted text -
On Mon, Sep 26, 2011 at 12:46 PM, !enquiries wrote:


Dear Mr Ribsskog,

Thank you for your email, your comments have been noted.

With regards to the complaint you have made under reference 2011/016499 as my colleague stated it is now the responsibility of the Northumbria Professional Standards Department to respond to your complaint.

If you wish to make a new complaint about the conduct of an officer please provide us with the full details of your complaint.

Kind Regards,


Richard Steadman
Customer Contact Advisor
Independent Police Complaints Commission (IPCC)
Phone: 0845 300 2002
Email: enquiries@ipcc.gsi.gov.uk



The original of this email was scanned for viruses by the Government Secure Intranet virus scanning service supplied by Cable&Wireless Worldwide in partnership with MessageLabs. (CCTM Certificate Number 2009/09/0052.) On leaving the GSi this email was certified virus free.
Communications via the GSi may be automatically logged, monitored and/or recorded for legal purposes.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter