Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 30. september 2011

Jeg sendte en ny e-post til One.com

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
tosalg@no.one.com

dateFri, Sep 30, 2011 at 1:17 PM
subjectRe: Betalingsvarsel
mailed-bygmail.com

hide details 1:17 PM (0 minutes ago)


Hei,

kan dere sende meg en e-post for aa oppsi dette abonement.

(Som jeg vel ogsaa har sagt opp tidligere via e-post).

Med hilsen

Erik Ribsskog


2011/9/30
- Hide quoted text -





Dato:30.09.11
Referanse:isbre.net
Ordrenummer:1928434

Kjære Erik Ribsskog
29.08.11 sendte vi en faktura vedrørende abonnementet på webhotellet for domenet isbre.net.
Vi sendte faktura via e-post til adressen eribsskog@gmail.com.
Vi har lagt merke til at du fortsatt har et utestående beløp på 23,76 GBP vedrørende ordrenummeret 1928434, som dekker tjenester for domenet isbre.net.
Du kan se fakturaen(e) i kontrollpanelet, som du kan få tilgang til fra linken nedenfor:
https://www.one.com/admin/
Betaling av utestående beløp skal gjøres opp via Internett på følgende url ikke senere enn 10.10.11:
https://www.one.com/pay.do?ocode=NCnbouxJrqlODvba
Hvis du betalte det skyldige beløpet i løpet av de siste dagene kan du se bort fra denne e-posten.
For å unngå å belaste deg med ytterligere kostnader spør vi deg om å betale beløpet så raskt som mulig. Vi opplyser om at ytterligere kostnader kan oppstå hvis beløpet ikke betales innen 10.10.11.
For informasjon vedrørende betalingsbetingelser, inkludert gebyrer for betalingspåminnelser viser vi til våre forretningsbetingelser.
Husk å kontroller at vi har korrekt adresse og mailadresse i kontrollpanelet på nettstedet vårt (www.one.com).
Med vennlig hilsen
One.com
1 Ropemaker Street
London, EC2Y 9HT UK


Faks nr. +44 (0) 208 895 4001

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter