Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 19. september 2011

Jeg sendte en ny klage til Solvit

from [Available] Erik Ribsskog eribsskog@gmail.com
to Solvit Norway
date Mon, Sep 19, 2011 at 2:07 PM
subject Klage paa Tingretten i Larvik, Sivilombudsmannen og Fylkesmannen i Oslo Akershus/Statens Sivilrettsforvaltning
mailed-by gmail.com

hide details 2:07 PM (0 minutes ago)

Hei,

jeg vil klage paa foelgende etater i Norge, som 'skusler' med meg, antagelig fordi jeg bor i England:

1. Tingretten i Larvik

Jeg har ikke faatt utdelt arven, (boet), etter min mormor, Ingeborg Ribsskog, som doede sommeren 2009, enda jeg stod oeverst paa listen over arvinger, (siden min mor doede i 1999, og jeg er hennes eldste barn).

Dette mener jeg maa vaere trakassering, muligens siden jeg bor i utlandet.

Men jeg bor jo i EOES, saa dette er kanskje en sak for EU/Solvit?

(Jeg har kun faatt 3000 sendt pa PayPal fra min soester.

Jeg skulle hatt mye mer, og har kuttet ut min soester og annen slekt.

Jeg har ikke mottatt noe dokumentasjon over verdien av arven eller regnskap.

Saa denne arvesaken er et kaos, som Tingretten i Larvik er ansvarlige for aa ha skapt, mener jeg, siden de ikke ga meg ansvaret for aa fordele boet, enda jeg er eldste barn av Ingeborgs eldste barn, og derfor representerte min mor, som var min mormors eldste barn.

Saa jeg ble forbigaatt her, man man vel si, mener jeg.

Jeg oensker ihvertfall uansett alle dokumenter/regnskap for denne arvesaken.

Og naturlignok min del av arven.

Min mormor hadde verdifulle malerier, som hadde hengt paa Hoejriis slott, i Danmark, siden hennes oldemor, Maren Gjedde, var vokst opp der, (min mormor var danskfoedt).

Jeg skulle hatt en tredel, av min mor Karen Ribsskog, sin arv, (siden min mor fikk tre barn, som jeg er eldstemann av).


2. Sivilombudsmannen

Disse svarer ikke paa e-postene mine engang naa, naar jeg klager paa trenering fra statsforvaltningen, (som naa sist, aarelang trenering fra Kunnskapsdepartementet, i forbindelse med en klage jeg har paa NITH, Laanekassa, med flere).


3. Fylkesmannen i Oslo og Akershus og Statens Sivilrettsforvaltning

Disse nekter konsekvent, aa gi meg Fri Rettshjelp.

For aa ta et eksempel:

Politiet i Drammen, sier at det vanlig i omsorgssviktsaker, (jeg har en omsorgssviktsak mot min far), aa faa Fri Rettshjelp.

Likevel nekter Fylkesmannen i Oslo og Akershus og Statens Sivilrettsforvaltning, aa gi meg Fri Rettshjelp.


Haaper dere kan ordne opp i disse sakene!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter