Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 7. september 2011

Mer fra Facebook-siden til Godtebutikken.net

fromFacebook notification+ay44a_96@facebookmail.com
reply-tonoreply

toErik Ribsskog

dateTue, Sep 6, 2011 at 5:19 PM
subjectUkentlig oppdatering fra Facebook-siden din
mailed-byfacebookmail.com
signed-byfacebookmail.com
Important mainly because of the words in the message.

hide details 5:19 PM (19 hours ago)


Images are not displayed.
Display images below - Always display images from notification+ay44a_96@facebookmail.com
facebook
Hei Erik,
Her er ukens oppsummering for dine Facebook-sider:

Godtebutikken.net
86 månedlige aktive brukere7 siden forrige uke
45 personer liker dette6 siden forrige uke
1 veggposter eller kommentarer denne uken1 siden forrige uke
61 besøk denne uken32 siden forrige uke


Send en oppdatering til personer som liker dette
Gå til innsiktssiden din
Markedsfør med annonser på Facebook


johncons-blogg
68 månedlige aktive brukere7 siden forrige uke
31 personer liker dette0 siden forrige uke
0 veggmeldinger eller kommentarer denne uken0 siden forrige uke
15 besøk denne uken4 siden forrige uke


Send en oppdatering til personer som liker dette
Gå til innsiktssiden din
Markedsfør med annonser på Facebook



Lær mer om hvordan du oppdaterer via mobiltelefon


Hilsen
Facebook-teamet

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter