Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 21. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post angaaende online trakassering

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toMarte.Smith-Isaksen@stami.no

cce-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

dateFri, Oct 21, 2011 at 3:09 PM
subjectFwd: Report of crime/Fwd: Nyhetsbrev uke 42
mailed-bygmail.com

hide details 3:09 PM (0 minutes ago)


Hei,

det firmaet er et enkeltmannsforetak, som kun jeg jobber i.

Dette er snakk om at noen som ikke har noe med Godtebutikken.net har registrert meg.

Jeg faar et titalls saane nye nyhetsbrev hver dag.

Saa jeg blir bombet med saanne.

Saa dette er del av et omfattende mobbeangrep, paa meg.

Saa det er kriminelt, mener jeg, saa derfor sender jeg om dette til politiet.

Erik Ribsskog


- Hide quoted text -
---------- Forwarded message ----------
From: Marte Smith-Isaksen
Date: 2011/10/21
Subject: SV: Report of crime/Fwd: Nyhetsbrev uke 42
To: Erik Ribsskog



Hei Erik Ribsskog,

Du er meldt på Statens arbeidsmiljøinstitutts nyhetsbrev 14. oktober, det er mulig det er noen andre som har gjort det for deg, men det er iallefall ikke snakk om noen ulovlig registrering, om det er det du insinuerer.
Du er i systemet vårt registrert som webansvarlig i firmaet godtebutikken.net.
Jeg melder deg av når som helst om det er det du ønsker, eller du kan gjøre det selv ved å klikke på linken nederst i nyhetsbrevet du mottok i går.

------------------------------------------
Marte Smith-Isaksen
Kommunikasjonsrådgiver
Statens arbeidsmiljøinstitutt

23 19 54 29 dir
40 87 45 97 mob

marte.smith-isaksen@stami.no
www.stami.no

ttok i går.



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 20. oktober 2011 16:21
Til: e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk
Kopi: Nyheter
Emne: Report of crime/Fwd: Nyhetsbrev uke 42

Hi,
Someone have registered me on a newsletter.
Regards,
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Statens arbeidsmiljøinstitutt
Date: 2011/10/20
Subject: Nyhetsbrev uke 42
To: "eribsskog@gmail.com"


Feil! Filnavn er ikke angitt.Feil! Filnavn er ikke angitt.
STAMIs nyhetsbrev
Nyhetsbrev uke 42


Frokostseminar: Arbeidsmiljø og -helse i Norge 2011 - status og utviklingstrekk
STAMI inviterer til frokostseminar torsdag 10. november, der vi presenterer den nye Faktaboken fra NOA. Her får du en samlet beskrivelse av arbeidsmiljøeksponeringer, helseproblemer som tilskrives jobben, og nivåene på sykefravær og uføretrygding etter kjønn, alder og yrkes- og næringsgrupper.
LES MER
Feil! Filnavn er ikke angitt.
NIVA Nordic Tour 2011: Mental helse, sykefravær og gjeninntreden i arbeidslivet
Mentale helseproblemer står for en betydelig del av det totale sykefravær i arbeidslivet, og er ellers forbundet med store sosiale problemer og konsekvenser. Kan vi forbedre mulighetene for gjeninntreden i arbeidslivet for medarbeidere med mentale helseproblemer?
LES MER
Feil! Filnavn er ikke angitt.
Frokostseminar om gravide i arbeidslivet tilgjengelig på nett-tv
Vi har nå lagt ut opptaket av forrige ukes frokostseminar om gravide i arbeidslivet. Du kan også laste ned presentasjonene fra seminaret.
LES MER
Feil! Filnavn er ikke angitt.


Stami kontaktinfo
www.stami.no
e-post:nyheter@stami.noMeld deg av nyhetsbrevet


Feil! Filnavn er ikke angitt.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter