Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 19. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til FN

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toTAYLORG@unhcr.org

cctvrecordings@avalonuk.com

dateWed, Oct 19, 2011 at 3:34 PM
subjectReport of crime/Fwd: Free Comedy Tickets for Frank Skinner's Opinionated in Salford
mailed-bygmail.com

hide details 3:34 PM (0 minutes ago)


Hi,
Someone have registered me on a newsletter.
Regards,
Erik Ribsskog
PS.
I send this crime-report to the UN, since I have police-complaints, from before, and I the IPCC just tricks me and makes me look dum, I think, and the Home Office also refuses to let me apply, to be a refugee, in the UK.


---------- Forwarded message ----------
From: TVRecordings
Date: Wed, Oct 19, 2011 at 11:14 AM
Subject: Free Comedy Tickets for Frank Skinner's Opinionated in Salford
To:



Hello,
As a previous booker of Frank Skinner’s Opinionated at Salford Media City, we thought that you may be interested to hear that Frank will be returning to Salford on the 9th of November with the third series of his critically acclaimed topical comedy show and FREE tickets are now available to be in the live studio audience!
Each week the live studio audience takes centre stage, as they join Frank and two comedians to discuss subjects which in the past have ranged from baldness to burkas, through to class, the coalition government and spectacles.

Previous guests have included: Chris Addison, Katy Brand, Victoria Coren, Alan Davies, Greg Davies, Dave Gorman, Miranda Hart, Lee Mack, Sarah Millican, Al Murray, Ross Noble and a variety of experts from volcanologists, animal whisperers and real life superheroes.
Please click here for more information and to book FREE tickets: http://tvrecordings.com/shows/view/245
We look forward to seeing you there!
Kind Regards,

The Tv Recordings Team

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter