Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 19. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til FN

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toTAYLORG@unhcr.org

ccrobot@one.com

dateWed, Oct 19, 2011 at 3:53 PM
subjectReport of crime/Fwd: One.com Newsletter October 2011
mailed-bygmail.com

hide details 3:53 PM (1 minute ago)


Hi,
Someone have registered me on a newsletter.
Regards,
Erik Ribsskog
PS.
I send this crime-report to the UN, since I have police-complaints, from before, and I the IPCC just tricks me and makes me look dum, I think, and the Home Office also refuses to let me apply, to be a refugee, in the UK.


---------- Forwarded message ----------
From: One.com
Date: Wed, Oct 19, 2011 at 3:08 PM
Subject: One.com Newsletter October 2011
To: eribsskog@gmail.com






Introducing Cloud Drive from One.com

Now included in Your Web Hosting Package!
Access your files anytime...anywhere...from any device
We are very excited to inform you about the launch of One.com's brand new Cloud Drive. As everything else at One.com, Cloud Drive is included in all our webhosting packages and available for you to use at no extra cost.

http://www.youtube.com/onecom
One.com Cloud Drive has been developed in-house by a dedicated team consisting of more than 20 of our developers over the last 3 years. Cloud Drive is the new and easy way to store, edit and share all kinds of data; photos, music, videos, documents and much more...
Currently, your data might be scattered throughout different places, on your computer, iPhone, iPad or Android phone. With Cloud Drive, you can bring all your files together in one solution that gives you unlimited access anytime, anywhere and from any device. You can even have all your music on your Cloud Drive and stream it to your phone.
Click here to create your own Cloud Drive Now!
Click on the link below to create your own Cloud Drive instantly.
Create Cloud Drive now!

Share Documents, Movies and Photos
...Instantly and on the go
Cloud Drive makes it a breeze to share your files, whether it is photos with friends and family or documents with colleagues and business partners. You can also capture photos on your phone and share them instantly.
Automated Online Backup
...Never lose a file again!
With One.com Cloud Drive, you never have to think about backup on external hard drives, DVDs or memory sticks ever again. All your data is stored securely on our servers. You can even recover previous versions of your files even if you have accidentally deleted them.
Customer Support at your Fingertips!
Available 24 hours a day, 7 days a week
Our highly qualified customer service team is ready to assist you with your Cloud Drive or any other questions regarding your web space. If you need assistance, click on the link below to get instant help.
Chat Support




Best Regards
One.com
Links
» One.com
» Terms of business
» Privacy Policy
» Unsubscribe

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter