Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til IPCC og FN

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
to!Customer_Contact_Centre

ccTAYLORG@unhcr.org

dateMon, Oct 17, 2011 at 3:23 PM
subjectRe: Case ref 2011/016499
mailed-bygmail.com

hide details 3:23 PM (0 minutes ago)


Hi,

you are mixing it up now.

The appeal is to do with that was thrown out, without an eviction-order, by the Police, from University of Sunderland.

The e-mails are other cases.

The IPCC have already made my other appeal disapper.

You at the IPCC can't do anything right.

You mess everything up.

I send a copy e-mail to UN about this, because I think the IPCC are useless.

Erik Ribsskog


- Hide quoted text -
On Mon, Oct 17, 2011 at 2:14 PM, !Customer_Contact_Centre wrote:

Dear Mr Ribsskog

I acknowledge receipt of your emails.


I am aware that the basis of your complaint is that you have reported harassment to the force and you feel that your concerns have not been responded to. However, as stated in my previous email, the IPCC does not need to be copied into emails in relation to people using your details on websites. The IPCC has received your appeal in relation to this matter and you will be contacted by the appeals department in due course. I would be grateful if you could refrain from sending any further emails in relation to your details being used on websites as we are already aware of your concerns.
Kind regards

Laura Bailey
Casework Manager
Independent Police Complaints Commission (IPCC)
North Region - Sale
Phone: 08453 002 002
Email: CustomerContactCentre@ipcc.gsi.gov.uk




The original of this email was scanned for viruses by the Government Secure Intranet virus scanning service supplied by Cable&Wireless Worldwide in partnership with MessageLabs. (CCTM Certificate Number 2009/09/0052.) On leaving the GSi this email was certified virus free.
Communications via the GSi may be automatically logged, monitored and/or recorded for legal purposes.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter