Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til IPCC

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
to!enquiries

ccTAYLORG@unhcr.org

bccinfo@liverpoolfoodanddrinkfestival.co.uk

dateMon, Oct 10, 2011 at 3:52 PM
subjectReport of crime/Fwd: Vote for us! Juice FM Style Awards 2012!
mailed-bygmail.com

hide details 3:52 PM (0 minutes ago)


Someone has registered me on a newsletter.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Liverpool Food & Drink Festival
Date: Mon, Oct 10, 2011 at 9:31 AM
Subject: Vote for us! Juice FM Style Awards 2012!
To: eribsskog@gmail.com




Email not displaying correctly? View it in your browser.










We would like to say a big THANK YOU to everyone who supported the 2011 Liverpool Food and Drink Festival. Without your continuous support the event would not have been such a huge success! We are now planning for 2012 and hope to make it even better than this year!



VOTE FOR US!


We are proud to announce that the Liverpool Food and Drink Festival has been nominated in the prestigious Juice FM Style Awards!
The festival has been nominated in the Culture category which the festival previously won in 2009. The tremendous success of the festival is down to the people of Liverpool with their continuous support and we are proud to have been nominated once again.
If you would like to vote for the festival, please click here

FESTIVAL PHOTOGRAPHS



Re-live the festival launch day in Sefton Park with some great photos from the weekend here. Keep an eye on our facebook and twitter pages for foodie updates and offers from around the city as well as the latest news regarding plans for 2012!



WHO WOULD YOU LIKE TO SEE IN 2012?



Did you enjoy seeing SIMON RIMMER, JOHN TORODE, MARCO PIERRE WHITE and the rest of our fab roster of celebrity chefs?


Is there anyone you would love to see make an appearance in the park in 2012?
Send your suggestions in to info@liverpoolfoodanddrinkfestival.co.uk and maybe you'll be seeing your favourite in 2012?





Once again a massive thank you to all our supporters, exhibitors and sponsors! You all are helping to put Liverpool Food and Drink on the culinary map!

THE FESTIVAL CREW


© Liverpool Food & DrinkFestival 2011 | All rights reserved.
Unsubscribe eribsskog@gmail.com from this list.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter