Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 13. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til IPCC

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
to!enquiries

ccTAYLORG@unhcr.org

bccOnePlace@salememail.net

dateThu, Oct 13, 2011 at 2:07 PM
subjectReport of crime/Fwd: Your favorite christian music 24/7!
mailed-bygmail.com

hide details 2:07 PM (0 minutes ago)


Someone have registered me on a newsletter.

Erik Ribsskog

PS.

I send this to the IPCC since I have a Police Complaint-case and an appeal against the PSD. I also send this to the UN, since the IPCC have made a case I had against the Merseyside Police disappear, and I've applied to be a refugee, in the UK.


---------- Forwarded message ----------
From: OnePlace Presents
Date: Wed, Oct 12, 2011 at 5:23 PM
Subject: Your favorite christian music 24/7!
To: "eri.bsskog@gmail.com"





View this Message in a Browser | Subscription Preferences | Unsubscribe










Go to CrossWalk Radio and listen to free online Christian music in your favorite genres.
All the channels are streaming 24/7!




Praise
Your own worship experience



Christian Rock
Modern Christian rock
Inspirational
Light contemporary Christian music

Instrumental
Peaceful Christian instrumental music
Christian Mix
Upbeat music

Hymns
Classic and new hymns performances
Christian Top 40
The most popular Christian Songs

Southern Gospel
Classic and new southern gospel music
Urban Gospel
The best R&B, gospel and mass choirs

Christian Classics
The best upbeat Christian classics



Read about Salem Web Network | Send us your Feedback | Subscription Preferences | Unsubscribe




© 2011 Salem Web Network. All rights reserved.
111 Virginia Street, Suite 500
Richmond, VA 23219

This email is never sent unsolicited. You are receiving this email because your email address, eri.bsskog@gmail.com, is signed up to receive newsletters, updates, and special offers from OnePlace.

To ensure that you continue to receive emails from OnePlace, please add our "From" address, OnePlace@crosswalkmail.com and OnePlace@salememail.net, to your address book. OnePlace is a member of the Salem Web Network of sites including:
Crosswalk.com
OnePlace.com
LightSource.com
CrossCards.com
Christianity.com
BibleStudyTools.com
ChristianCollege.com
GodTube.com
GospelTube.com
Jesus.org
TheFish.com

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter