Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccnewsletter@businessinsider.com

dateTue, Oct 25, 2011 at 2:47 PM
subjectReport of crime/Fwd: Groupon's Future Is Groupon Now – But Groupon Now Isn't Growing Fast
mailed-bygmail.com
Images from this sender are always displayed. Don't display from now on.
hide details 2:47 PM (0 minutes ago)


Hi,
Someone have registered me on a newsletter.
Regards,
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: SAI Chart Of The Day
Date: Mon, Oct 24, 2011 at 10:17 PM
Subject: Groupon's Future Is Groupon Now – But Groupon Now Isn't Growing Fast
To: eribsskog@gmail.com




View this email online | Add newsletter@businessinsider.com to your address book






TechEntertainmentWall StreetMarketsStrategySportsLifestylePoliticsEuropeVideoLatest


Monday, October 24, 2011








Groupon's Future Is Groupon Now – But Groupon Now Isn't Growing Fast

Groupon Now is a mobile app that shows users all the deals surrounding them on a map.

Because it allows Groupon to offer more deals than one per day, Groupon Now is the future of Groupon's business.

As Groupon's margins compress, Groupon Now is supposed to save the company by bringing in a huge volume of sales.

Also, because the deals are offered in "real-time" Groupon Now is an important part of Groupon's plan to become a "yield management platform for small businesses" – as one source recently described the vision to us.

Unfortunately, according to Yipit, Groupon Now isn't growing very fast. Read »







Also On SAI Today:

THE DOWNLOAD: The Best Part Of Steve Jobs' Biography
Big, Beautiful Photos Of The 150,000 Square Foot NYC Tech Campus Cornell And Technion Have Proposed
Here Are 20 American Cities And Counties That Could Be The Next Silicon Valley
Android Blows Past Apple To Take The Lead In Market Share For App Downloads




Advertisement






CHART OF THE DAY: Groupon's Massive Losses Aren't So Massive Anymore

CHART OF THE DAY: Microsoft Only Lost $500 Million Online This Quarter!

CHART OF THE DAY: The Scariest Chart For Apple Investors


Share this: Facebook Twitter Digg Reddit StumbleUpon LinkedIn





The email address for your subscription is: eribsskog@gmail.com

Change Your Email Address | Unsubscribe | Subscribe | Subscribe to the SAI RSS Feed

Business Insider. 257 Park Avenue South, New York, NY 10010

Terms of Service | Privacy Policy

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter