Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 31. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

bccvideo@funnyordie.com

dateMon, Oct 31, 2011 at 1:45 PM
subjectReport of crime/Fwd: Rompa sent you a Funny or Die slideshow
mailed-bygmail.com

hide details 1:45 PM (0 minutes ago)


Hi,

someone with a nick which is offensive in Norwegian, (meaning 'bum'), is sending me unwanted messages.

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Funny or Die
Date: Sat, Oct 29, 2011 at 7:21 PM
Subject: Rompa sent you a Funny or Die slideshow
To: eribsskog@gmail.com




This made me laugh — you should check it out.
- Rompa
11 Awesomely Incorrect Test Answers from Kids
Kids write the darndest things when they're failing exams.
You might like these too:
Trigon Commercial: Injured
The most awesome kid in the world speaks his mind. I don't think kid realizes how great his comedic timing is.
NEVER BEFORE SEEN Kids In The Hall!
"Rape Kevin." The Kids in the Hall plan for their national tour . . .and decide on a controversial opening.
NEW Never Before Seen Kids In the Hall! Car Fuckers
Car Fuckers. Ever wonder what really goes on when you leave your car at the mechanics? The Kids in the Hall have the answer as they show what happens when mechanics love the cars they work on a little too much.
Whitest Kids U' Know - The Classroom
A teacher has his kids answer simple questions for treats.
P.S. Want more funny videos? Check out http://www.funnyordie.com
Copyright © 2011 October Funny or Die Inc. All rights reserved.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter