Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 29. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

bccnyhetsbrev@sv.no

dateSat, Oct 29, 2011 at 2:31 PM
subjectReport of crime/Fwd: Mer likestilling med tredeling
mailed-bygmail.com

hide details 2:31 PM (0 minutes ago)


Hi,
Someone have registered me on a newsletter.
Regards,
Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: SV Nyhetsbrev
Date: 2011/10/28
Subject: Mer likestilling med tredeling
To: eribssko.g@gmail.com




NYHETSBREV 28. OKTOBER
Mer likestilling med tredeling

Nå skal mor og far få lik kvote ved foreldrepermisjon. I januar legger barne- og likestillingsminister Audun Lysbakken frem forslag om tredeling for Stortinget.



Vil ha strategi for norsk solenergiindustri
Solenergiselskapet REC legger ned store deler av sin produksjon i Norge og 700 personer mister jobben. SVs Alf Holmelid vil ha en ny strategi for solenergiindustri i Norge. Åpne møter med Audun og Heikki
SV skal arrangere fem åpne debattmøter mellom de to kandiatene til å bli ny SV-leder, Heikki Holmås og Audun Lysbakken, i løpet av høsten og vinteren.

Tilskudd skal komme barna til gode
- Vi skal sørge for at foreldrebetalingen og offentlige tilskudd til barnehager kommer barna til gode, sier Kristin Halvorsen. I dag sender hun ut på høring forslag til endringer i barnehageloven og forskrifter. 400 millioner til forskningsutstyr
Norges forskningsråd deler ut 400 nye millioner kroner til investeringer i forskningsutstyr og databaser. Det vil gi et kraftig løft for kvaliteten og effektiviteten i norsk forskning.



Vervetips
Hvorfor ikke spørre noen du kjenner om SV-medlemskap? Her finner du informasjon om hvordan du verver og noen tips til hvordan du går frem.

SV-bloggere
Her finner du de siste bloggpostene fra SVs folkevalgte som blogger.


Gi SV beskjed
Gi oss direkte beskjed, ris & ros, forslag til politikk og andre innspill. Gi beskjed

Du mottar dette nyhetsbrevet fordi du er registrert som mottager hos oss
Er du ikke lengre interessert? Meld deg av

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter