Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 19. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til the Communications Ombudsman

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toThe Ombudsman

dateWed, Oct 19, 2011 at 3:42 PM
subjectRe: Message from Ombudsman Services - Case 723102, Ribsskog
mailed-bygmail.com

hide details 3:42 PM (0 minutes ago)


Hi,

I'm dealing with BT regarding this now, so I wont go into detail.

But you write that BT don't provide Flickr.

But they really do provide Flickr, if one buy BT broadband then one also get Flickr.

(At least on some deals).

Just something I thought about when I read your letter.

Regards,

Erik Ribsskog


- Hide quoted text -
On Wed, Oct 19, 2011 at 11:32 AM, The Ombudsman wrote:

Please find attached a letter from Ombudsman Services: Communications.

PS.

Her er mer om dette:

ADOS47ce

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter