Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 26. november 2011

Jeg sendte en klage til firmaet som eier Londis




Gmail - Complaint










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Complaint











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Nov 26, 2011 at 6:07 PM




To:
customerservice@musgrave.co.uk


Cc:
Customer Services <Customer.Services@uuplc.co.uk>


Bcc:
gbrlo@unhcr.org, e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk






Hi,

I'm a quite well known earlier supermarket-manager from Norway, and have run three Rimi-shops in the Oslo-area.

I went to your Londis-shop in Ashbrooke, a couple of weeks ago, to hear if I could pay with PayZone.


They said yes, (an old man sat there, with a younger man standing behind him), but that the magnet-strip on my payment-card didn't work.

I got confirmed that they had PayZone, I pointed to a Whitephone-sticker on their door that said PayZone on it.


Then the younger Londin-staff confirmed that they had PayZone, and that the magnet-strip didn't work on my card.

I said I'd order a new card.

Yesterday, I got the new card, from United Utilities.


Today, I went to the Londis-shop again, (it's a shop just around the corner from where I live, and I've seen that other Londis-shops have PayZone, when I tried to find the ASDA-shop here.

I'm an earlier Shop Manager, and like to look a bit in food-shops abroad, and try food they don't have in Norway).


Today I was told that the Londis-shop didn't have PayZone.

So your staf lied to me, the last time I was there.

I wanted to complain about this.


The young Pakistani man, (I think he probably was), working there today, said the manager there was named Mr. Dylan.

I went to my other local-shop, and they had PayZone, I found out, and I paid the £2 token-payment at R&D Ledger, in Worcester Street.


A thing I though was strange, the time your staff at Londis lied, was that when I went in there to pay my scheduled PayZone-bill.

A young woman with blonde hair, and in a cape, was babeling outside, something strange, and impossible to understand.


She then was standing, hiding her face, inside the Londis-shop.

What's going on?

Was this some Al Quaida-stuff?

I've worked as a Shop Manager/Assistant Manager/Key Holder, for ten years, in a busy shop-chain, ('Norways Wall Mart'), Rimi.


So I can understand when something is going on.

What the hell was this?

I'm sorry I'm swearing, but I think that's in place here.

Because this really sucked!


(To use very modern language).

Erik Ribsskog





PIC_4548.JPG
84K








PS.

Her er vedlegget:

PIC_4548

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter